  • 11. Data: 2010-03-25 09:04:15
    Temat: Re: który autoryzowany serwis Volvo?
    Od: "vwojtas" <g...@p...onet.pl>

    > Proszę Cię, w bajki z newsow juz dawno nie wierze.
    >
    > PS. A tak z ciekawosci jak mechaniki nie robi to co robi? Polski soft
    > wgrywa do kompow :)

    Mówię o tym co sam widziałem , a nie co wyczytałem. Nie mam zamiaru Cię do
    niczego przekonywać. Robi wszystko co jest zwiazane z elektryką i
    elektroniką, naprawa zegarów, softy oczywiscie tez, etc. ASO nie naprawia
    tylko wymienia, spróbuj naprawić zegary w ASO to się przkonasz co ci
    powiedzą ;-)

    Mechanikę nie trudno jest ogarnąc, wiem bo sam duzo przy swoimi volvie
    robię. Z elektroniką gorzej, nie kazdy ma oryginalnego Vadisa do diagnozy.
    Oczywiscie ASO maja ale tam ceny sa kilkukrotnie wyższe.

  • 12. Data: 2010-03-26 08:37:59
    Od: Jacek <m...@s...pl>

> [...]
    > elektroniką, naprawa zegarów, softy oczywiscie tez, etc. ASO nie naprawia
    > tylko wymienia, spróbuj naprawić zegary w ASO to się przkonasz co ci

    naprawa zegary = korekta licznikow = zanizanie przebiegow?
    No tego to faktycznie w ASO nie zrobia.

    A co do tej bajki o naprawie to wyobraz sobie sytuacje, ze masz samochod
    volvo na gwarancji i jedziesz do ASO (a wlasciwie Cie wioza na lawecie)
    i tam sie okazuje, ze znow musisz brac lawete, placic za nia i ciagnac
    sie z dalej do innego serwisu bo w ASO nie potrafia uruchomic samochodu.

    Co robisz jak Ci ASO odmawia samochodu na gwarancji, za ktora zaplaciles?

    Pierwsze co robisz to straszysz/idziesz do np. Volvo Polska...

    Powiedz mi, ktore ASO by odmowilo naprawy samochodu i wydalo zepsuty?
    Przeciez wiadomo, czym by to smierdzialo, wiec prosze Cie nie pisz
    takich rzeczy, ze "Pan Tomek naprawia po ASO" bo to bzdury.

  • 13. Data: 2010-03-26 16:34:23
    Od: "vwojtas" <g...@p...onet.pl>

    > naprawa zegary = korekta licznikow = zanizanie przebiegow?
    > No tego to faktycznie w ASO nie zrobia.

    Jeżali przez naprawę zegarów rozumiesz tylko i wyłacznie zaniżanie liczników
    to gratuluję, rozumowania, każdy mierzy swoja miarą. Mówie o naprawie
    zepsutych zegarów, kumasz, nie o KOREKCIE przebiegu czy zanizaniu go.
    Wyczuwasz róznice?

    > A co do tej bajki o naprawie to wyobraz sobie sytuacje, ze masz samochod
    > volvo na gwarancji i jedziesz do ASO (a wlasciwie Cie wioza na lawecie) i
    > tam sie okazuje, ze znow musisz brac lawete, placic za nia i ciagnac

    Nawet nie wiesz za co płacisz oddając auto do ASO, korzystałem z usług ASO i
    wiem do czego są zdolni.

    > sie z dalej do innego serwisu bo w ASO nie potrafia uruchomic samochodu.

    Na inne Twoje wypociny powiem ci tylko ze ASO nie naprawia tylko WYMIENA za
    grubą kasę, a tam mozna naprawić.

    Proponuje EOT bo to do niczego nie prowadzi.
    Moje wypowiedzi poparte są moim własnym doświadczeniem w tych wardztatach,
    mam wrazenie ze twoje to tylko istne bicie piany.
    Dla mie temat się wyczerpał
    Amen

    --
    Pozdrawiam VWojtas

  • 14. Data: 2010-03-26 19:09:45
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 26 Mar 2010 08:37:59 +0100, Jacek wrote:
    >naprawa zegary = korekta licznikow = zanizanie przebiegow?
    >No tego to faktycznie w ASO nie zrobia.

    Zrobia zrobia. Przyjedziesz, powiesz ze ci sie predkosciomierz zacina
    i zyczysz sobie nowy, to wymienia na nowy. Tylko ze to sie zasadniczo
    nie oplaca.

    W niektorych autach moze sie okazac ze wymiana nie pomogla i przebieg
    sie wyswietla prawdziwy :-)

    J.