    From: Jacek <m...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: który autoryzowany serwis Volvo?
    Date: Fri, 26 Mar 2010 08:37:59 +0100

    > Mówię o tym co sam widziałem , a nie co wyczytałem. Nie mam zamiaru Cię do
    > niczego przekonywać. Robi wszystko co jest zwiazane z elektryką i
    > elektroniką, naprawa zegarów, softy oczywiscie tez, etc. ASO nie naprawia
    > tylko wymienia, spróbuj naprawić zegary w ASO to się przkonasz co ci
    > powiedzą ;-)

    naprawa zegary = korekta licznikow = zanizanie przebiegow?
    No tego to faktycznie w ASO nie zrobia.

    A co do tej bajki o naprawie to wyobraz sobie sytuacje, ze masz samochod
    volvo na gwarancji i jedziesz do ASO (a wlasciwie Cie wioza na lawecie)
    i tam sie okazuje, ze znow musisz brac lawete, placic za nia i ciagnac
    sie z dalej do innego serwisu bo w ASO nie potrafia uruchomic samochodu.

    Co robisz jak Ci ASO odmawia samochodu na gwarancji, za ktora zaplaciles?

    Pierwsze co robisz to straszysz/idziesz do np. Volvo Polska...

    Powiedz mi, ktore ASO by odmowilo naprawy samochodu i wydalo zepsuty?
    Przeciez wiadomo, czym by to smierdzialo, wiec prosze Cie nie pisz
    takich rzeczy, ze "Pan Tomek naprawia po ASO" bo to bzdury.