  • Data: 2010-03-25 09:04:15
    Temat: Re: który autoryzowany serwis Volvo?
    Od: "vwojtas" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Proszę Cię, w bajki z newsow juz dawno nie wierze.
    >
    > PS. A tak z ciekawosci jak mechaniki nie robi to co robi? Polski soft
    > wgrywa do kompow :)

    Mówię o tym co sam widziałem , a nie co wyczytałem. Nie mam zamiaru Cię do
    niczego przekonywać. Robi wszystko co jest zwiazane z elektryką i
    elektroniką, naprawa zegarów, softy oczywiscie tez, etc. ASO nie naprawia
    tylko wymienia, spróbuj naprawić zegary w ASO to się przkonasz co ci
    powiedzą ;-)

    Mechanikę nie trudno jest ogarnąc, wiem bo sam duzo przy swoimi volvie
    robię. Z elektroniką gorzej, nie kazdy ma oryginalnego Vadisa do diagnozy.
    Oczywiscie ASO maja ale tam ceny sa kilkukrotnie wyższe.