  • Data: 2010-03-26 16:34:23
    Temat: Re: który autoryzowany serwis Volvo?
    Od: "vwojtas" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > naprawa zegary = korekta licznikow = zanizanie przebiegow?
    > No tego to faktycznie w ASO nie zrobia.

    Jeżali przez naprawę zegarów rozumiesz tylko i wyłacznie zaniżanie liczników
    to gratuluję, rozumowania, każdy mierzy swoja miarą. Mówie o naprawie
    zepsutych zegarów, kumasz, nie o KOREKCIE przebiegu czy zanizaniu go.
    Wyczuwasz róznice?

    > A co do tej bajki o naprawie to wyobraz sobie sytuacje, ze masz samochod
    > volvo na gwarancji i jedziesz do ASO (a wlasciwie Cie wioza na lawecie) i
    > tam sie okazuje, ze znow musisz brac lawete, placic za nia i ciagnac

    Nawet nie wiesz za co płacisz oddając auto do ASO, korzystałem z usług ASO i
    wiem do czego są zdolni.

    > sie z dalej do innego serwisu bo w ASO nie potrafia uruchomic samochodu.

    Na inne Twoje wypociny powiem ci tylko ze ASO nie naprawia tylko WYMIENA za
    grubą kasę, a tam mozna naprawić.

    Proponuje EOT bo to do niczego nie prowadzi.
    Moje wypowiedzi poparte są moim własnym doświadczeniem w tych wardztatach,
    mam wrazenie ze twoje to tylko istne bicie piany.
    Dla mie temat się wyczerpał
    Amen

    --
    Pozdrawiam VWojtas