  • Data: 2009-02-05 16:29:46
    Temat: Re: ktore z "bezlustrzankowych" rozwiazan?
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org> szukaj wiadomości tego autora

    dominik wrote:

    > No widzisz.. są tacy głupcy co kupują takie szkła jak 50/1, 50/1.2,
    > 50/1.4 i 50/1.8 - wszystkie na crope i więcej dają większy zakres
    > kontroli niż olek z 50/1.4.

    Bo ty mówisz o 1.4.

    Ja sobie mogę podpiać Zuiko 50/1.2 i też będę miał jaśnej niż 1.4

    > Bo jak usilnie próbujesz sprowokować mnie - nie będę oceniał zdjęć pod
    > względem artystycznym i nie będę uzasadniał Ci sensu użycia konkretnej
    > wartości przysłony. Czepianie więc nie tu.

    Bo po prostu nie potrafisz wskazać miejsca gdzie wynik z kalkulatorka miałby
    jakikolwiek wpływ na zdjęcie.

    > Ech... Już pisałem - dość często zdarza się mi korzystać z wartości,
    > które dają GO niemożliwą do uzyskania w olympusie. To jaki jest sens
    > tego nie ma znaczenia.

    No to pokaż takie zdjęcia. Proszę o to od miesięcy.

    > Ja Ciebie do niczego przekonywał nie będę, prostuję jedynie brednie
    > które wypisujesz.
    > Przykładowo chcąc kupić zoom który daje możliwości jakie uzyskam na
    > cropie na f/2.8 w olku muszę kupić taki z f/2 - koszmarnie drogi. Jeśli
    > porównać do pełnej klatki musiałby ten zoom mieć światło f/1.4.
    > Tak czy inaczej w olku nie ma chyba nawet tanich zoomów f/2.8. Zresztą
    > to nie jest ważne dla tej dyskusji.

    Kupujesz jasne zoomy nie dla możliwości robienia zdjęć w trudnych warunkach
    tylko w celu stosowania możliwie minimalnej GO? Czy brałes już dziś leki?