    From: Ingarden <e...@o...pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: ktore z "bezlustrzankowych" rozwiazan?
    Date: Thu, 05 Feb 2009 12:30:37 +0100

    > Napisałeś że "o wiele bardziej ograniczone niż lustrzanki APS-C".
    > Różnica jednego stopu to jest "o wiele bardziej ograniczone"???

    Widze, ze dyskusja nieuchronnie stacza sie (nie mylic ze "schodzi na")
    na tematy poboczne.
    Zeby uciac: widze, ze mozliwosci sterowania GO w 4/3 sa dla moich
    potrzeb w zupelnosci wystarczajace. Bylem ciekawy jakie to jeszcze
    system 4/3 niesie ograniczenia. Jesli tylko to (plus "brak jasnych
    stalek"), to nie ma o czym mowic.

    Jedynie co mnie martwi, to czy bede mial potem jak podpiac starsze
    obiektywy (mam na oku np. nikkory AF-s 28-70 mm f/2.8, AF 70-210mm f/4 i
    canony EF 28-80mm f/2.8-4L USM, 24-85 mm USM, 1:3.5-4.5).

    --
    le