  • Data: 2010-05-27 15:32:35
    Temat: Re: ktore pamięci? Samsung, Micron, IBM i KingMax
    Od: knrdz <p...@v...cy> szukaj wiadomości tego autora

    1634Racine pisze:

    > Twoje szacowania sa zdecydowanie ZA NISKIE.

    fakty są takie:
    http://www.allegro.pl/listing.php/search?buy=0&categ
    ory=491&closed=1&search_type=1&sg=0&exclude=&order=b
    d&price_from=&price_to=&st=gtext&string=Armada+M700&
    change_view=1
    (tym gorzej dla faktów)

    > ja podalem taka kwote mniej wiecej i srednią, do tego troche moze podbitą za
    > wysoko, ale z rozpedu mialem w glowie ceny podane przez sprzedających. cena
    > kupna - to inna sprawa.
    > Jednakowoż zobacz tutaj:
    > http://www.allegro.pl/search.php?utm_source=opera&ut
    m_medium=link&utm_campaign=opera&string=armada+m700

    I cała 1 "oferta", o której poniżej...

    > i tutaj juz ktos daje 350:
    > http://www.allegro.pl/item1055403225_compaq_armada_m
    700_nowa_bateria_bonus.html

    ...ten "ktoś" to pewnie sam sprzedawca z drugiego konta, albo przez
    znajomego nagania frajerów.

    > Ale nie o tym wątek :)

    Dlaczego? Pytałeś którymi pamięciami lepiej podwoić wartość sprzętu,
    ktoś szczerze odpowiedział, że żadnymi nie warto.