  • Data: 2010-05-27 13:24:51
    Temat: Re: ktore pamięci? Samsung, Micron, IBM i KingMax
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl> szukaj wiadomości tego autora

    =Marcos= in news:htlmbi$3jv$1@inews.gazeta.pl
    > No chyba nie.
    > Najdroższa aukcja zakończona sprzedażą w ostatnim czasie osiągnęła cenę
    > 220zł. Te laptopy chodzą po 150-200zł, jeśli działają. Niekompletne,
    > niedziałające nawet po 30zł widziałem.

    Twoje szacowania sa zdecydowanie ZA NISKIE.

    ja podalem taka kwote mniej wiecej i srednią, do tego troche moze podbitą za
    wysoko, ale z rozpedu mialem w glowie ceny podane przez sprzedających. cena
    kupna - to inna sprawa.
    Jednakowoż zobacz tutaj:
    http://www.allegro.pl/search.php?utm_source=opera&ut
    m_medium=link&utm_campaign=opera&string=armada+m700

    i tutaj juz ktos daje 350:
    http://www.allegro.pl/item1055403225_compaq_armada_m
    700_nowa_bateria_bonus.html

    Ale nie o tym wątek :)