  • Data: 2010-05-27 02:35:22
    Temat: Re: ktore pamięci? Samsung, Micron, IBM i KingMax
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl> szukaj wiadomości tego autora

    m4rkiz in news:d35f7$4bfd28a8$59641a9e$24656@news.upc.ie
    [.........]
    > drogo, takie moduly na ebayu mozna upolowac za 1-2 euro plus drugie
    > tyle za przesylke,

    ups, w zyciu na ebayu nie kupowalem :)
    a widzisz teraz tam takie kosci?
    z tym, ze pamietaj, ze to sa "srednio" teraz typowe kosci sdram +do
    laptopa -> moze stad ta cena w PL. Ale jesli na ebayu sa prawie za darmo...

    > za 500 zlotych mozna miec juz calkiem sensownego laptopa z 1-2GB ddr2

    np.

    > (a i procesory znacznie lepsze), wiec warto
    > przemyslec czy jest sens dokladac do obecnego zabytku az 90 pln za
    > jeden modul z przesylka

    ten laptop do ktorego mam kupic, to compaq armada m700, chodzi na allegro za
    okolo 400, ponad 400.