    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Date: Wed, 10 Nov 2010 10:49:38 +0100
    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Subject: Re: którą z tych lamp wybrać?

    On Tue, 9 Nov 2010, TomekM wrote:

    > Nie do końca jest tak.

    Jest tak do końca.
    Tylko ja nie do końca na temat napisałem :]

    > Ten tani Metz ma własną automatykę błysku.

    To powtórzę: "z każdym wyższym modelem możesz zrobić to samo".
    Fakt, że opisałem pracę na M, pisząc nie na temat :) w związku
    z czym naprostowanie mi się należy, w niczym nie uchybia zasadzie.

    > Po prostu ma czujnik światła odbitego. To nie jest tryb M gdzie siła
    > błysku jest stała.

    J.w. - prawda, mea culpa, ale nadal "z każdą nowszą wersją możesz
    zrobić to samo" :)

    pzdr, Gotfryd