    From: boxfish <c...@g...pl>
    Newsgroups: pl.rec.telewizja
    Subject: Re: która z technologii wydaje sie być najtrwalsza?
    Date: Sun, 23 Jan 2011 11:20:07 +0100

    W dniu 2011-01-22 00:56, a...@p...pl pisze:

    > LCD - staniesz z boku i obraz kolory juz nie takie.
    > Plazma - staniesz z boku i kolory takie same.
    >
    > Ja nie mam jeszcze nowego TV, ale mysle ze mogloby mnie wkurzac, jak
    > osoba patrzaca z boku narzekalaby na kolory.

    co ty masz za tv ja czasem siedzę prawie z boku i tv i wszystko widzę
    normalnie, jak by mi czegoś brakowało siadłbym na wprost ...

    śmieszy mnie ten argument (pomijam że dziś coraz częściej nie jest
    prawdziwy) to tak jakbyś marudził że mercedes jest do dupy bo jak miałeś
    malucha to się do garażu mieścił a ten nie - jak się nie mieści budujesz
    nowy garaż a jak ci kolory z boku (powtarzam - nie prawda) nie
    odpowiadają to siadasz jak należy

    wszelkie testy kolorów jakie widziałem są raczej po to aby pokazać ze w
    ekstremalnej sytuacji różnica jest... tylko jak duża i czy to wazna
    cecha to już inna sprawa