  • Data: 2011-01-23 22:41:19
    Temat: Re: która z technologii wydaje sie być najtrwalsza?
    Od: Norbert <n...@M...com> szukaj wiadomości tego autora

    BearBag napisał(a):
    > Najlepiej z tego co pamietam wypadł
    > Samsung C650, ale za to sztuczny teatralny obraz i słabiutki SD go
    > kompletnie dla mnie dyskwalifikował. Ten ostatni model ma rodzinka więc
    > często go moge ogladać, jesli ktoś naprawde chce kupić LCD to ten model nie
    > jest najgorszym wyborem, chyba najmniejsze zło.

    Teatralny obraz da się wyłączyć więc jeśli to dyskwalifikuje to kiepsko
    testowałeś, a akurat u mnie obraz SD jest dobrej jakości, kwestia
    ustawień widocznie.
    Co do kątów widzenia owszem jest duper. Mam porownanie z LG w drugim
    pokoju, jest roznica ale niewielka i dopiero jak sie czlowiek nastawi na
    sprawdzanie.