    From: dominik <u...@d...net.pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: która lustrzanka Sony? ;-)
    Date: Wed, 10 Aug 2011 01:58:36 +0200

    On 2011-08-09 22:08, Mariusz [mr.] wrote:
    > Jeżeli nie zrozumiałeś tak prostego, jednoznacznego w swej wymowie
    > tekstu - przeczytaj jeszcze raz. Nie pisz głupot. ;-)

    Zrozumiałem i dlatego uważam to stwierdzenie za głupotę. Może przeczytaj
    sobie raz jeszcze co palnąłeś?

    > Rychło w czas. I to tylko dla tych, którzy nie mają co robić, tylko
    > śledzić, co tam firma dla nich ogłosiła na swoich stronkach.

    Mimo wszystko wypuścili update, który dezaktualizuje Twoje stwierdzenie, a
    każdy kto chciał bez problemu sobie zaaktualizował.

    > Realnie rzecz biorąc wraz z a700 Sony wypuściło kolejny już produkt
    > (a wówczas topowy w całej ofercie dla będących w systemie Minolty-Sony,
    > produkt "dla zawodowców") traktujący swoich klientów po prostu jak
    > idiotów, którzy są zbyt głupi, by móc samemu zdecydować, czy chcą
    > zalewania szumu budyniem na wysokich czułościach. Niejeden a700 pewnie
    > do dziś działa na starym firmware, tak jak i wiszące w sieci sample na
    > najwyższych ISO wciąż pięknie przypominają, jak to Sony traktuje swoich
    > klientów.

    Odszumianie to dziś powszechna praktyka i jest obecna w każdym korpusie na
    wysokich czułościach choćby w małym stopniu. W A700 jeszcze algorytm nie
    był dopracowany, wraz z update pojawił się stopień "OFF" oraz to co było
    wcześniej zmieniło się mocno na plus (poczytaj choćby dpreview).
    Jakkolwiek w Twoim uznaniu brak jakiejś z opcji w początkowych firmware
    czyni z Ciebie - tak jak napisałeś wyżej - idiotę to jednak większość
    świadomych użytkowników nie miało z tym problemu by zaktualizować sobie
    puszkę, tym bardziej że pojawiły się dodatkowe opcje, o które prosili
    użytkownicy.

    > No i zawodowcy aluzju chyba paniali - kogo budżet nie cisnął, to i w
    > Sony raczej nie wszedł. W rezultacie teraz Sony coraz bardziej w zabawki
    > musi wchodzić (z czego bynajmniej się nie cieszę, ale rozumiem wymogi
    > rynku, kiedy mają takich klientów, na jakich sami sobie zasłużyli).

    Znów piszesz głupoty.
    Kto Ci powiedział, że sony jest dla profesjonalistów?

    > O, z niewiedzy! Od razu napisz: z głupoty - po co na koniec tak
    > nagle wzbogacać słownictwo? :)
    > Chyba nie znasz klasyki, albo słabo kojarzysz, żeby nie wiedzieć,
    > jak bardzo nie musiałem niczego wymyślać. :))
    >
    > (podpowiedź: spam-mielonka)
    > (mimo wszystko czuję zażenowanie, iż musiałem to zrobić... ;-)

    Nie mam ochoty oceniać aluzji, ale Twoje naśladownictwo jest wyjątkowo
    nieudane i zawiera błędy merytoryczne, czy tak do Ciebie to dociera?

    > Naprawdę kabaretowe skecze odbierasz na serio? Jako źródło wiedzy
    > o świecie?? ;-)

    Głupoty/nieprawdę, którą w nich przemycasz chciałem wyprostować.
    Tylko tyle.

    > I znowu brak czytania ze zrozumieniem? W ogóle rozumiesz logiczną
    > konstrukcję zdania:
    >
    > Jeżeli (byłoby) "xxx", to (być może) "yyy"?

    Tak samo mogę Ci napisać: jeżeli jesteś głupi, to po co się odzywasz?
    - rozumiem że nie poczułeś się ani urażony i w Twojej logice nie ma takich
    sugestii, całkiem normalnie rozumianych przez większość?
    Jednak mimo wszystko poza ironią wyżej rozróżnij bycie głupim, a mówienie
    głupot czy rzeczy idiotycznych, to też nie implikuje wprost bycia idiotą
    ani głupkiem. Natomiast wracając do tematu: inne szkła systemowe "nie
    bolą" przy filmowaniu.

    > Liczyłem na inteligentną reakcję (skeczyk jakiś?), tymczasem
    > rozczarowałeś mnie swoim postem...

    Miałem zamiar tylko sprostować niewiedzę jaką wypuściłeś, nie mam ochoty
    na przepychanki słowne, więc w sumie dla mnie EOT.

    --
    ,~
    |\ dominik, gg:919564