  • Data: 2014-05-15 11:06:08
    Temat: Re: ktora lampa dla podroznika [Pentax]
    Od: Paweł Pawłowicz <p...@w...up.wroc[kropka]pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-05-15 05:27, T...@s...in.the.world pisze:
    > Wyglada na to, ze Pentax robi najdrozsze lampy na swiecie.
    > :-(

    Ano, wygląda na to :-(
    Dlatego kupiłem Metza. Zanim to zrobisz, przeczytaj dokładnie, w jaki
    sposób Metz określa liczbę przewodnią lampy. Popatrz na czułość matrycy
    i ogniskową dla której podawana jest ta wartość. A w szczególności zwróć
    uwagę na skrzętnie ukryty tekst o szarej karcie odbijającej 25% światła.
    Bo spece od Metza stwierdzili, że "typowe motywy" właśnie tyle odbijają.
    [Tak w nawiasie: 18% Kodaka ma podobny rodowód, drukarze używają 12.3%]
    Nie zmienia to w niczym faktu, że jestem zadowolony z mojego Metza :-)

    P.P.