  • 1. Data: 2014-06-29 14:44:41
    Temat: kto to jest adam złamany ch... wysocki
    Od: feldmarszałek tusk <N...@g...pl>

    pan adam próbuje robić mi laskę publikując moje prywatne dane osobowe (w
    europie)... nie spodziewałem się, że mam tak oddanego i zagorzałego
    fana... chciałbym się więc czegoś dowiedzieć o panu adamie złamanym
    ch... zwłaszcza interesuje mnie jego spedalony sposób pozyskiwania moich
    danych (w wolnej zjednoczonej wyzwolonej kompetentnej europie)...

    jeśli Ktoś ma coś w tym temacie do powiedzenia, zapraszam do dopisania...

    P.S. reagując profilaktycznie na dupowystrzał speca do różniczkowej
    wersji równań maxwella dodam tylko, że ja nie jestem z platformy
    europejskiej...

  • 2. Data: 2014-06-29 16:16:38
    Temat: Re: kto to jest adam złamany ch... wysocki
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello feldmarszałek,

    Sunday, June 29, 2014, 2:44:41 PM, you wrote:

    > pan adam próbuje robić mi laskę publikując moje prywatne dane osobowe

    Pamiętaj, że nie tylko Adam zna twoje dane osobowe i nie do końca są
    one prywatne. Handlując na Allegro stajesz się przedsiębiorcą, choćbyś
    się nawet nie zarejestrował i handlował na czarno. A dane
    przedsiębiorcy nie podlegają ochronie. Przed żadnym sądem nie wygrasz
    sprawy.

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 3. Data: 2014-06-29 16:34:08
    Od: feldmarszałek tusk <N...@g...pl>

    mieszkam w europie, co automatycznie oznacza, że popieram platformę
    obywatelską... nie spamuj Roman, nie masz nic do powiedzenia, nie pisz...

  • 4. Data: 2014-06-29 16:37:16
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello feldmarszałek,

    Sunday, June 29, 2014, 4:34:08 PM, you wrote:

    > mieszkam w europie, co automatycznie oznacza, że popieram platformę
    > obywatelską... nie spamuj Roman, nie masz nic do powiedzenia, nie pisz...

    Mam bardzo dużo do powiedzenia. I wolisz, żebym jednak nie mówił,
    Karolu.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 5. Data: 2014-06-29 16:39:15
    Od: feldmarszałek tusk <N...@g...pl>

    to już Twoja prywatna sprawa... przeczytaj jeszcze raz pytanie i jeśli
    nie masz nic do powiedzenia, nie pisz...

  • 6. Data: 2014-06-29 16:46:17
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello feldmarszałek,

    Sunday, June 29, 2014, 4:39:15 PM, you wrote:

    > to już Twoja prywatna sprawa... przeczytaj jeszcze raz pytanie i jeśli
    > nie masz nic do powiedzenia, nie pisz...

    Bo co?

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 7. Data: 2014-06-29 17:25:59
    Od: feldmarszałek tusk <N...@g...pl>

    nie czytasz, ja nie jestem z po, bo nic, Twoja sprawa...

    powiedz mi Roman jaka jest u Ciebie znajomość języka angielskiego?

  • 8. Data: 2014-06-29 18:55:29
    Od: Jakub Rakus <s...@o...pl>

    On 29.06.2014 17:25, feldmarszałek tusk wrote:
    > nie czytasz, ja nie jestem z po, bo nic, Twoja sprawa...
    >
    > powiedz mi Roman jaka jest u Ciebie znajomość języka angielskiego?

    Strzelam, że 1000x większa niż Twoja :P

    Jakub Rakus

  • 9. Data: 2014-06-29 19:26:57
    Od: feldmarszałek tusk <N...@g...pl>

    a jak z dżołkami?

  • 10. Data: 2014-06-29 20:34:02
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Jakub,

    Sunday, June 29, 2014, 6:55:29 PM, you wrote:

    > Strzelam, że 1000x większa niż Twoja :P

    Możesz spudłować :(

    --
    Best regards,