  • 1. Data: 2014-06-28 21:03:23
    Temat: keil c
    Od: feldmarszałek tusk <N...@g...pl>

    może Ktoś przetłumaczyć tą linijkę:
    Program Size: data=10.6 xdata=126 code=2572

  • 2. Data: 2014-06-28 21:11:20
    Temat: Re: keil c
    Od: Artur Miller <n...@n...com>

    W dniu 2014-06-28 21:03, feldmarszałek tusk pisze:
    > może Ktoś przetłumaczyć tą linijkę:
    > Program Size: data=10.6 xdata=126 code=2572

    10 czerwca, 126 to data w kodzie siódemkowym. pin do programu 2572.

    a.

  • 3. Data: 2014-06-28 21:17:05
    Od: feldmarszałek tusk <N...@g...pl>

    W dniu 2014-06-28 21:11, Artur Miller pisze:

    > 10 czerwca, 126 to data w kodzie siódemkowym. pin do programu 2572.
    >
    > a.

    a ja myślę, że to procent dupy w twoim powskim mózgu...

  • 4. Data: 2014-06-28 22:00:55
    Od: feldmarszałek tusk <N...@g...pl>

    http://www.keil.com/support/man/docs/c51/c51_le_memt
    ypes.htm
    nie wyjaśnia to jednak tych wartości...

  • 5. Data: 2014-06-28 22:03:15
    Od: feldmarszałek tusk <N...@g...pl>

    bo pytanie jest takie, czy taki kod można wgrać do AT89C5131 bez
    rozbudowywania go o zewnętrzne elementy...

  • 6. Data: 2014-06-28 22:11:21
    Od: feldmarszałek tusk <N...@g...pl>

    AT89C5131 28-pin SO Pinout
    jak do tego podłączyć zewnętrzny ram?

  • 7. Data: 2014-06-28 23:43:23
    Od: Michał Lankosz <m...@t...pl>

    W dniu 2014-06-28 22:11, feldmarszałek tusk pisze:
    > AT89C5131 28-pin SO Pinout
    > jak do tego podłączyć zewnętrzny ram?

    Przez I2C do wolnych wyprowadzeń portów. Albo SPI.

    --
    Michał

  • 8. Data: 2014-06-29 00:14:38
    Od: Artur Miller <n...@n...com>

    W dniu 2014-06-28 23:43, Michał Lankosz pisze:

    > Przez I2C do wolnych wyprowadzeń portów. Albo SPI.

    linker keila nie ogarnie innego XRAMu jak ... XRAM. a to pojęcie jest
    dość dokładnie zdefiniowane w rodzince C51.

    @

  • 9. Data: 2014-06-29 00:21:08
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@p...onet.pl>

    Artur Miller <n...@n...com> napisał(a):
    > linker keila nie ogarnie innego XRAMu jak ... XRAM. a to pojęcie jest dość
    > dokładnie zdefiniowane w rodzince C51.
    > @

    Jeśli dobrze rozumiem, to można podłączyć zewnętrzną pamięć kodu (zewnętrzna
    pamięć danych właśnie po I2C/SPI), korzystając z sygnałów ALE, /PSEN oraz
    portów P0 i P2. Rozdział External Code Memory Access w datasheecie.

    --
    Grzegorz Niemirowski
    http://www.grzegorz.net/

  • 10. Data: 2014-06-29 00:35:28
    Od: feldmarszałek tusk <N...@g...pl>

    > linker keila nie ogarnie innego XRAMu jak ... XRAM. a to pojęcie jest
    > dość dokładnie zdefiniowane w rodzince C51.

    a właśnie,że nie jest zdefiniowane, zdefiniowany jest ERAM...