  • Data: 2010-05-10 12:04:49
    Temat: Re: kto ma rację?
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jarek Pudelko pisze:
    > I jeszcze tak sie zastanawiam skad to drugie auto wzielo sie po lewej
    > stronie skoro powinno jechac mozliwie blisko prawej krawedzi jezdni.
    > Chcialo wyprzedzic na skrzyzowaniu czy co?

    ludzie różnie tam stają, zwykle ruszają dwa auta równo potem jeden
    drugiego wpuszcza, wszystko się ładnie zazębia. Lekkie zwężenie
    następuje jakieś 100m za skrzyżowaniem, koleś jechał za mną więc nie
    było żadnej niepokojącej sytuacji, na chama mnie wyprzedził, mimo iż z
    przeciwka jechały inne samochody w miejscu gdzie było jeszcze szeroko.

    --
    krzysiek82