  • Data: 2014-12-07 15:28:45
    Temat: Re: kto fotografuje pentaxem?
    Od: Piotr Kosewski <p...@m...nowhere> szukaj wiadomości tego autora

    On 2014-12-07 12:43, 666 wrote:
    > A co do meritum dałem się podpuścić m.in. tej grupie, że Pentaks K10d
    > taki och i ach (tym bardziej, że mam sporo manualek M42) i pluję w
    > brodę, że nie wszedłem w C. (do zdjęć na zewnątrz, w ruchu, dzieci,
    > sport) albo w N. (do zdjęć z lampą).

    Pff. Przecież od zawsze wiadomo, że na tej grupie jest nadreprezentacja
    użytkowników Pentaxa (pewnie w ogóle w Polsce na tle tzw. "zachodu").

    Zresztą sam argument o adapterach M42 też jest raczej ubogi. Również
    próbowano mnie tak namówić, ale się nie dałem.:D

    Może niektórzy szczęśliwcy mogli sobie pozwolić na dobre szkła M42
    w poprzednim ustroju i mają coś ciekawego.
    A co z resztą? Najczęściej mają jakiegoś Heliosa 58/2 i tyle. :)

    Poza tym później okazuje się, że te świetne tanie szkła na M42 jednak
    nie są takie znowu tanie:
    http://www.ebay.com/itm/M42-Meyer-Optik-Gorlitz-Trio
    plan-2-8-100mm-RED-V-15-blades-preset-lens-/13136502
    6502

    Chyba jednak wolałbym EF 100/2.8L. :D

    pozdrawiam,
    Piotr Kosewski