  • Data: 2014-12-07 12:43:07
    Temat: Re: kto fotografuje pentaxem?
    Od: " 666" <...@...6> szukaj wiadomości tego autora

    Ja, i jestem z tego powodu bardzo nieszczęśliwy, serio ;-))
    Chwilowo zmiana systemu nie wchodzi w rachubę (no chyba, że od razu kupię
    futro i ufunduję spa ;))), zmieniam więc puszkę na K-5 IIs z nadzieją, że
    nikt nie zauważy ;-))

    A co do meritum dałem się podpuścić m.in. tej grupie, że Pentaks K10d taki
    och i ach (tym bardziej, że mam sporo manualek M42) i pluję w brodę, że nie
    wszedłem w C. (do zdjęć na zewnątrz, w ruchu, dzieci, sport) albo w N. (do
    zdjęć z lampą).

    -----