  • 11. Data: 2009-07-18 23:59:23
    Temat: Re: kto chętny na opony, warszawa, oraz podziękowanie za pomoc.
    Od: "JP" <caraluh[ciah ciah]@gazeta.pl>

    Użytkownik "Kefir" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:h3th2j$ffl$1@news.onet.pl...
    > Chcialbys oglosic jakies zmiany regul w usenecie?
    powiedziałbym wrecz przeciwnie - niechze kolega sie zastosuje do zasady nie
    zasmiecania watku postami nie na temat - bo poki co to jedynie moja
    odpowiedz miala cos z nim wspolnego - idz machac szabelka gdzie indziej,
    bardzo porsze...

  • 12. Data: 2009-07-19 07:37:17
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "JP" napisał w wiadomości

> [...]
    > jedynie moja odpowiedz miala cos z nim wspolnego - idz machac
    > szabelka gdzie indziej, bardzo porsze...

    A kto Ty jesteś, synu?

    --
    Jasio
    vx etz

  • 13. Data: 2009-07-19 07:39:13
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    Jasio pisze:

    > A kto Ty jesteś, synu?

    Nastepny mlody gniewny :)

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 14. Data: 2009-07-19 09:17:56
    Od: Arni <a...@N...spam>

    Jasio pisze:

    > A kto Ty jesteś, synu?

    Jan Paweł... bez numerka :)

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 15. Data: 2009-07-19 09:40:11
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2009-07-19 09:37:17 +0200, "Jasio" <b...@g...pl> said:

    > A kto Ty jesteś, synu?

    A jaki to pierdolenie ma związek z tytułowym wątkiem? Tęsknicie za
    zimą, czy tak tylko dla sportu rozkręcacie flejma, bo mało ich ostatnio
    było?

    Sebastian
    Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

  • 16. Data: 2009-07-19 10:00:19
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "de Fresz" napisał w wiadomości

    > A jaki to pierdolenie ma związek z tytułowym wątkiem? Tęsknicie za
    > zimą, czy tak tylko dla sportu rozkręcacie flejma, bo mało ich
    > ostatnio było?

    A co, Sebastian? Dawno o ęduro nie było?
    Bom Cię długo tu nie widzał.

    (:

    --
    Jasio
    vx etz

  • 17. Data: 2009-07-19 10:05:15
    Od: kocyk <k...@Z...pl>

    de Fresz wrote:

    > A jaki to pierdolenie ma związek z tytułowym wątkiem? Tęsknicie za zimą,
    > czy tak tylko dla sportu rozkręcacie flejma, bo mało ich ostatnio było?

    Hehe, na 90 postow, ktore dzis mi sie sciagnely merytoryczne byly trzy.
    Fajne to forum, co to bedzie zima.
    K.14.

  • 18. Data: 2009-07-19 10:36:46
    Od: Kefir <k...@o...pl>

    EloU!
    kocyk wrote:

    > Hehe, na 90 postow, ktore dzis mi sie sciagnely merytoryczne byly trzy.
    > Fajne to forum, co to bedzie zima.

    Hehe, Twoj do jakiej kategorii zaliczyc?

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef & padaki 955 & 660
    znajdowanie slabych punktow jest moja najmocniejsza strona

  • 19. Data: 2009-07-19 11:17:33
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2009-07-19 12:00:19 +0200, "Jasio" <b...@g...pl> said:

    > A co, Sebastian? Dawno o ęduro nie było?
    > Bom Cię długo tu nie widzał.

    Nieee, szkoda mi ostatnio czasu na pitolenie, a interesujących wątków
    ontopicznych jest tu obecnie jak na lekarstwo. A skoro pogoda w miarę
    ok, to nie rozumiem po co tu koledzy wyładowują frustracje. Choć może
    jednak lepiej tu niż na drodze? Zresztą nieważne, dla mnie EOT.

  • 20. Data: 2009-07-19 12:24:36
    Od: kocyk <k...@Z...pl>

    Kefir wrote:

    > Hehe, Twoj do jakiej kategorii zaliczyc?

    Do absolutnie niemerytorycznych, oczywiscie. Jak i ten.
    Ale gwoli scislosci, czasem jakiemus swiezakowi odpowiem, jak sie nikt
    nie kwapi, ale ze starymi juz nie gadam, bo wam faktycznie cos sie robi
    na tym forumie, hehe.
    K.14.