  • 1. Data: 2009-07-18 17:08:42
    Temat: [prasówka] coś z sentymentem
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    http://www.tvnwarszawa.pl/-1,1610425,0,,90_latka_sza
    leje_na_punkcie_motocykli,wiadomosc.html

    btw. myje się silnik gorącą wodą?

    --
    - gildor
    9'99

  • 2. Data: 2009-07-18 18:49:29
    Temat: Re: [prasówka] coś z sentymentem
    Od: "Henio" <a...@k...com>

    Użytkownik "gildor" <g...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    http://www.tvnwarszawa.pl/-1,1610425,0,,90_latka_sza
    leje_na_punkcie_motocykl
    i,wiadomosc.html

    > btw. myje się silnik gorącą wodą?

    z całej wypowiedzi wynika, że chodziło jej bardziej o silinik w częściach
    albo części.
    Tak, myje się wodą, czasem nawet wodą z detergentami.

    pozdr
    Henio

  • 3. Data: 2009-07-18 19:55:13
    Od: "Mustafa" <M...@B...xx>

    > Tak, myje się wodą, czasem nawet wodą z detergentami.

    Dokłądnie
    Jeśli chcesz myć wszelkiej maści smary to tylko i wyłącznie wodą z
    detergentami.
    Sama woda w temperaturze akceptowalalnej przez człowieka nie ma żadnego
    sensu.
    Czysta chemia się kłania
    I nie daj sie nabrać na ekologiczne bzdury

  • 4. Data: 2009-07-18 21:01:13
    Od: "Ivam" <f...@-...fm>

    "Mustafa" <M...@B...xx> wrote in message
    > Jeśli chcesz myć wszelkiej maści smary to tylko i wyłącznie wodą z
    > detergentami.

    ??? Ja myje _najpierw_ olejem napedowym, potem woda, zeby usunac wlasnie
    rope. Jakbym mial myc cokolwiek tylko i wylacznie woda z detergentami to by
    mi umycie silnika zajmowalo pare tygodni ;)

    > I nie daj sie nabrać na ekologiczne bzdury

    "Ludwik" jest dobry i biodegradowalny.

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 5. Data: 2009-07-19 04:28:54
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka

    ***Użytkownik "gildor"
    http://www.tvnwarszawa.pl/-1,1610425,0,,90_latka_sza
    leje_na_punkcie_motocykli,wiadomosc.html

    Kolejny przyklad "faktow prasowych". Pracowalem u nich jeszcze jak zyl
    Kwapisz. Kwapiszowa nigdy sie do motocykla nie dotknela, a nawet niechetnie
    pomagala przy biznesie. Po smierci meza z defoltu musiala przejac upadajacy
    interes, konczyly sie czasy MZ, CZ, Jaf i ogolnie dwusuwów a wrodzona
    "prywaciarska" niechec do godziwego wynagrodzenia pracownikow skutkowala
    rotacja pracownikow i zatrudnianiem coraz tanszej sily roboczej. A wiadomo
    ze dobre i tanie to moze byc winko...Rowniez nigdy nie widzialem zeby sama
    jezdzila motocyklem.

    --
    Tytus
    żółte najszybsze

  • 6. Data: 2009-07-19 09:21:26
    Od: Arni <a...@N...spam>

    Mustafa pisze:

    > Dokłądnie
    > Jeśli chcesz myć wszelkiej maści smary to tylko i wyłącznie wodą z
    > detergentami.

    i rozumiem ze umyłes tych silnikow juz wiele skoro sie tak wymądrzasz?
    Najpierw smar trzeba czyms rozpuscic, najlepiej srodkami typu VC242,
    Supergreen (pogooglaj sobie co to jest) a potem zmywa sie gorącą wodą. I
    zostaje czysciutkie i suchutkie aluminium, zero tłuszczu.
    No ale Ludwik podbierany mamie z kuchni pewnie lepiej działa..

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 7. Data: 2009-07-19 09:48:30
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    Arni pisze:

    > Najpierw smar trzeba czyms rozpuscic, najlepiej srodkami typu VC242,
    > Supergreen (pogooglaj sobie co to jest) a potem zmywa sie gorącą wodą. I
    > zostaje czysciutkie i suchutkie aluminium, zero tłuszczu.

    No ja ostatnio mylem blok V6 Forda. Mialem natchnienie na stoliczek z
    niego :) Uzylem Karchera z grzaniem wody i nastawilem temp na ok 90
    St.C. Mycie odbylo w chmurze pary ale bylo bardzo skuteczne :) No i
    jakis tam oryginalny detergent Karchera tez byl, ale minimalne ilosci.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition