  • 1. Data: 2009-07-17 11:10:24
    Temat: Rejestracja 500tki na 125tke - czy to normalne?
    Od: MichalKu <m...@o...pl>

    Czesc,

    mam pytanie dot. jak w temacie.
    Czy rejestracja moto 500ccm na 125ccm to normalna rzecz?
    Pelen legal i w ogole?
    Bo ja chyba stary jestem i czegos nie rozumiem...
    Na alledrogo takie ogło znalazlem i cycki mi opadly:

    http://www.moto.allegro.pl/item686828505_suzuki_gs50
    0_e_igla_od_16_lat.html

    Wiem, ze Polak potrafi, ale zeby sie jeszcze tym chwalic to chyba
    lekkie przegiecie...
    Czy moze sie myle?

    pzdr
    MichalKu

  • 2. Data: 2009-07-17 11:21:18
    Temat: Re: Rejestracja 500tki na 125tke - czy to normalne?
    Od: Jacek Czerwinski <...@...z.pl>

    MichalKu pisze:
> [...]
    0_e_igla_od_16_lat.html

    > Wiem, ze Polak potrafi, ale zeby sie jeszcze tym chwalic to chyba

    A fuj, precel, a ogląda gs500 na allegro.

    "Powziąłeś informację" więc jesteś zobowiązany zgłosić na prokuraturę.

  • 3. Data: 2009-07-17 11:58:18
    Od: dmocho <d...@g...com>

    On 17 Lip, 13:10, MichalKu <m...@o...pl> wrote:
    > Wiem, ze Polak potrafi, ale zeby sie jeszcze tym chwalic to chyba
    > lekkie przegiecie...
    > Czy moze sie myle?

    Polak potrafi nawet bardziej. Na zdjęciach wyraźnie widać chłodnicę
    oleju, która jest wyłącznie w wersji "F".
    Zdaje się, że "po prostu upadł" oznacza "nie miał przodu, ale po
    taniości się udało zrobić nakeda".

    Pozdrowionka,
    --
    dmocho
    GS500F'04 żółtydziób

  • 4. Data: 2009-07-17 12:56:43
    Od: "Tytus z Fabryki" <f...@0...pl>

    Siemka

    ***"MichalKu"
    mam pytanie dot. jak w temacie.
    Czy rejestracja moto 500ccm na 125ccm to normalna rzecz?

    Zadarzalo sie :) ale w tej chwili system rejestracji powinien to wychwycic,
    wiec kupiec bedzie lekko zaskoczony kiedy dojdzie mu ok 2000 pln kosztow
    rejestracji.

    --
    T i żółte
    (te najszypsze)

  • 5. Data: 2009-07-17 13:01:32
    Od: nalesnik <m...@o...o2.o2.o2.pl>

    Tytus z Fabryki wrote:
> [...]
    > wiec kupiec bedzie lekko zaskoczony kiedy dojdzie mu ok 2000 pln kosztow

    Aż tyle?
    jakie są szacunkowe koszty formalności związanych z rejestracją moto sprowadzonego
    np. z Niemiec?

    --
    pozdr
    nalesnik

  • 6. Data: 2009-07-17 13:47:16
    Od: "dikoj" <d...@o...pl>

    "MichalKu" <m...@o...pl> wrote in message
    .googlegroups.com...
    >Czesc,
    >
    >mam pytanie dot. jak w temacie.
    >Czy rejestracja moto 500ccm na 125ccm to normalna rzecz?
    >Pelen legal i w ogole?
    (...)

    Z tego co się orientuję taki wałek z wpisaniem innej pojemności robi się w
    momencie tłumaczenia dokumentów maszyny.
    Tłumacz musi wpisać poprostu inną pojemność.
    Są tylko dwie sprawy:
    1. Jak rejestrowałem sprowadzone moto Pani w WK i tak porównywała dane na
    francuskim dowodzie i na tłumaczeniu. (swoją drogą ma do tego prawo jak
    tłumaczenie jest przysiegłe?)
    2. Na bloku silnika wybita jest pojemność (przynajmniej ja mam w swojej
    Hondzie), więc przy kontroli policjant może to łatwo sprawdzić.

    dikoj

  • 7. Data: 2009-07-17 14:18:47
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    "dikoj" <d...@o...pl> wrote in message news:h3pvd2$3q8$1@news.onet.pl...

    > 2. Na bloku silnika wybita jest pojemność (przynajmniej ja mam w swojej
    > Hondzie), więc przy kontroli policjant może to łatwo sprawdzić.

    Jeszcze gorzej gdy zdolny pan mundurowy odczyta ile oleju wchodzi - tez bywa
    wybite ;)

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef & padaki 955 / 660
    weFAQ&v=qvj

  • 8. Data: 2009-07-17 14:31:58
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Jacek Czerwinski pisze:

    > "Powziąłeś informację" więc jesteś zobowiązany zgłosić na prokuraturę.

    Nie. Tylko w przypadku pewnych szczególnych, wyjątkowo ciężkich
    przestępstw "szary obywatel" ma obowiązek zgłaszać.

    Co innego np. policjant, ale oni teoretycznie powinni reagować na każde
    najdrobniejsze nawet wykroczenie - np. są na urlopie i ktoś wyrzuci peta
    na chodnik, to taki policjant teoretycznie powinien z miejsca mandat
    wystawić.