  • 1. Data: 2010-09-07 22:41:49
    Temat: ktm lc4 military
    Od: Gr4N4c1K <granacik@wy_ciac.poczta.onet-dot-pl>

    Powitać.

    mam takie małe zapytanie, bo jest tu silna grupa offroadowa i do tego ktoś
    się chwalił, że się lubuje w pomarańczach. ;)

    mianowicie chodzi o moto jak w topicu, 2002, 20kkm przebiegu. tylko ma
    malutki feler. mianowicie przednie koło w kształcie precla z boku silnika,
    rama jak chiński paragraf do tego pencła przy główce. poza tym motong
    sprawny :) silnik pali coprawda na chwile bo z chłodnic naleśniki ale nic
    niepokojącego ze słabnika nie dobiega.
    ile w takim stanie może być to to warte, tak circa about?
    ewentualnie jaki może być koszt ramy, kpl. przód i kółko z tarczą?
    czy to musi być konkretnie ta wersja (zwłaszcza ramy) czy można
    przeszczepić z innych ktmów? jak tak to jakich?
    po ile chodzą takie moto jak są w całości?

    przepraszam, że się pytam ale ja bardziej w japońji obeznany a z tą marką
    pierwszy bliższy kontakt.

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2010-09-08 22:00:03
    Temat: Re: ktm lc4 military
    Od: Tomek Wozniakowski <z...@o...pl>

    Czesc :)

    W dniu 2010-09-08 00:41, Gr4N4c1K pisze:

> [...]
    > motong sprawny :) silnik pali coprawda na chwile bo z chłodnic naleśniki
    > przepraszam, że się pytam ale ja bardziej w japońji obeznany a z tą

    Granacik... w robocie spojrzalem raz na Twojego posta, teraz drugi i...
    ni huhu... nie rozumiem o co chodzi ;) W trolla sie zaczales na stare
    lata bawic, czy co? ;D

    --
    Pozdrawiam :)
    Tomek

  • 3. Data: 2010-09-08 23:36:35
    Od: Gr4N4c1K <granacik@wy_ciac.poczta.onet-dot-pl>

    Dnia 09-09-2010 o 00:00:03 Tomek Wozniakowski <z...@o...pl> napisał(a):

    > Czesc :)

    > Granacik... w robocie spojrzalem raz na Twojego posta, teraz drugi i...
    > ni huhu... nie rozumiem o co chodzi ;) W trolla sie zaczales na stare
    > lata bawic, czy co? ;D

    alesz to Tomku bauco proste :)

    mam na oku moto, po dzwonie, jak w topicu czyli ktm lc4 400 military... i
    siem pytam ile może być takie cuś warte oraz ile mogą kosztować w/w graty
    z aftermarketu... bo zastanawiam się czy sie w to pakować czy nie... cena
    mi zaproponowana wydaje sie atrakcyjna względem ogólnego stanu ale
    chciałbym wiedzieć czy sie nie daje zrobić jak Zabłocki na mydle :) bo tak
    sobie pomyślałem o motongu na sezon zimowy, że byłby wsam raz :)

    pozdrawiam

  • 4. Data: 2010-09-09 06:27:18
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    Gr4N4c1K napisał(a):
    > stanu ale chciałbym wiedzieć czy sie nie daje zrobić jak Zabłocki na
    > mydle :) bo tak sobie pomyślałem o motongu na sezon zimowy, że byłby
    > wsam raz :)

    Na moje bez drugiego takie z zatartym/skonczonym silnikem bym sie nie
    bral. No chyba ze te zwloki to za pincet sa.

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 5. Data: 2010-09-09 08:55:11
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2010-09-09 08:27:18 +0200, Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl> said:

    > Na moje bez drugiego takie z zatartym/skonczonym silnikem bym sie nie
    > bral. No chyba ze te zwloki to za pincet sa.

    Się zgodzę. Niby do LC4 jest sporo gratów, zwłaszcza u Niemców, ale jak
    się szuka czegoś konkretnego, to potrafi zejść na to sporo czasu, a i
    ceny nie zawsze są zachęcające.
    Co do ramy - nie sądzę aby była inna niż w cywilnych wersjach, może
    subframe i jakieś dodatki osprzętowe, tak poza tym to powinno być w
    większości to samo co wersje zwykłe. Co do odbudowy - pytanie czy
    chcesz przywracać do oryginału, czy do stanu jeżdżącego? Pierwsze jest
    mało realne, drugie bardziej. Cena - myślę że niewiele więcej niż tyle,
    co kosztuje silnik, jeśli jest naprawdę sprawny.

    de Fresz

  • 6. Data: 2010-09-09 21:22:29
    Od: Tomek Wozniakowski <z...@o...pl>

    Czesc :)

    W dniu 2010-09-09 01:36, Gr4N4c1K pisze:

> [...]
    > i siem pytam ile może być takie cuś warte oraz ile mogą kosztować w/w
    > graty z aftermarketu... bo zastanawiam się czy sie w to pakować czy

    Wiesz... ale jak przeczytalem Twoj opis, to mi sie nasunelo, ze prosisz
    o ocene przejechanego walcem przystanku, do ktorego ktos przypadkiem
    wrzucil silnik od lc4 ;D

    Generalnie przychylam sie do zdania Amila - w cenie silnika mozna wziac
    na graty, a moto? - szukac drugiego idealnego z zarznietym serduchem -
    sorry :(

  • 7. Data: 2010-09-10 18:57:16
    Od: "Karambol" <k...@g...pl>

    "Gr4N4c1K" <granacik@wy_ciac.poczta.onet-dot-pl> wrote in message
> [...]
    > po ile chodzą takie moto jak są w całości?
    >
    > przepraszam, że się pytam ale ja bardziej w japońji obeznany a z tą marką

    1800zl max bym za to dal..

    --
    Karambol
    KTM LC4 620 EGS-E