  • 11. Data: 2014-02-10 22:40:56
    Temat: Re: ksiazka telefoniczna PC <> Android
    Od: mr misio <m...@g...pl>

    Użytkownik Artur Maśląg napisał:

    > Reklamy sobie zablokuj jakimś 'adblokiem', powiązań nie potwierdzaj,

    jak nie potwierdzaj? jak w mojej ksiazce jest numer iksinskiego, a
    iksinski ma moj numer w swojej to jak mam nie potwierdzac?

    > nie korzystaj z fb, czy innych 'społecznościówek'.

    mozna korzystac jak sie wie jak ukryc swoja tozsamosc :p

    > Kontroli i tak nie masz

    Ano wlasnie

    http://s1.bild.me/bilder/260513/6329006katy.jpg

  • 12. Data: 2014-02-10 23:35:07
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2014-02-10 00:59, n...@a...pl pisze:
    > Czesc,
    >
    > jako sie stalem "nieszczesliwym" posiadaczem smartfona z Androidem

    Właśnie się zastanawiałem jak ugryźć przesiadkę na nowy telefon.
    Spróbowałem banalnego banału Bluetooth
    Ale ja to mam symbiana ;-)

  • 13. Data: 2014-02-11 08:11:45
    Od: "P.B." <p...@w...pl>

    Dnia Mon, 10 Feb 2014 22:28:32 +0100, Smok Eustachy napisał(a):

    > W dniu 10.02.2014 14:12, Artur Maśląg pisze:
    > /.../
    >
    > A możliwość nadużyć? Że ktoś to wyciągnie za pięć stów? Ilu ludzi w
    > Google ma taką możliwość?

    Listę kontaktów kolesia z kraju, którego większość pracowników Google nie
    jest w stanie wskazać na mapie za pięć stów? Kto tyle płaci?

    --
    Pozdrawiam,
    Przemek

  • 14. Data: 2014-02-11 08:14:35
    Od: "P.B." <p...@w...pl>

    Dnia Mon, 10 Feb 2014 22:40:56 +0100, mr misio napisał(a):

    > mozna korzystac jak sie wie jak ukryc swoja tozsamosc :p

    A jaki jest sens używania FB gdy ukryjesz swoją tożsamość? Kogo będziesz
    miał w znajomych, innych anonimów? Bo jeżeli swoich prawdziwych znajomych,
    to już sama ich lista zdradzi Twoją tożsamość.

    --
    Pozdrawiam,
    Przemek

  • 15. Data: 2014-02-11 09:14:47
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2014-02-10 22:40, mr misio pisze:

    > jak nie potwierdzaj? jak w mojej ksiazce jest numer iksinskiego, a
    > iksinski ma moj numer w swojej to jak mam nie potwierdzac?

    > mozna korzystac jak sie wie jak ukryc swoja tozsamosc :p

    Wykazujesz zadziwiający brak logiki - jak chcesz ukrywać swoją
    tożsamość, skoro masz 'wyklikanych' prawdziwych znajomych?
    Takie informacje zdradzają ciebie na setki kilometrów.
    By naprawdę być anonimowym to musiałbyś nie mieć znajomych
    (ciekawe po co w tedy fb, czy inne podobne), a i tak zostawiasz
    ślad poszukiwać, przeglądań itd. Nawet gdybyś był samotnym anonimem:>

  • 16. Data: 2014-02-11 10:49:44
    Od: mr misio <m...@g...pl>

    Użytkownik P.B. napisał:

    > A jaki jest sens używania FB gdy ukryjesz swoją tożsamość?

    Gdy sie na FB pracuje n.p. oglupiajac uzyszkodnikow targetowanymi
    reklamami, bo podali za duzo informacji ;]

    http://s1.bild.me/bilder/260513/6329006katy.jpg

  • 17. Data: 2014-02-11 10:50:06
    Od: mr misio <m...@g...pl>

  • 18. Data: 2014-02-11 10:50:22
    Od: mr misio <m...@g...pl>

> [...]
    > (ciekawe po co w tedy fb, czy inne podobne), a i tak zostawiasz
    > ślad poszukiwać, przeglądań itd. Nawet gdybyś był samotnym anonimem:>

    Odpisalem pod poprzednim postem ;P

    http://s1.bild.me/bilder/260513/6329006katy.jpg

  • 19. Data: 2014-02-11 11:32:20
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2014-02-11 10:50, mr misio pisze:
    (...)
    > Odpisalem pod poprzednim postem ;P

    A tam pusto:>

  • 20. Data: 2014-02-11 11:41:55
    Od: " 666" <j...@g...pl>

    M.in. w takich sytuacja wq...a mnie, że zdecydowana większość telefonów nie ruszy bez
    jakiejkolwiek dowolnej karty SIM.
    Po co taka blokada?
    Twoja sytuacja:
    Kupiłeś nowy telefon, chcesz przerzucić przez Bluetooth konatakty z jednego aparatu
    do drugiego i d... blada, bo kartę możesz włożyć
    albo tu, albo tu.
    Szczęśliwie my akurat żyjemy w kraju starterów za 5 zł (no nie każdy ma kiosk pod
    domem), ale po co to całe babranie się z kartami?
    Dlaczego nie mogę np. zrobić zdjęcia telefonem czy nagrać coś na niego czy posłuchać
    muzyki bez włożonej karty SIM ??

    -----