  • Data: 2014-02-11 09:14:47
    Temat: Re: ksiazka telefoniczna PC <> Android
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-02-10 22:40, mr misio pisze:

    > jak nie potwierdzaj? jak w mojej ksiazce jest numer iksinskiego, a
    > iksinski ma moj numer w swojej to jak mam nie potwierdzac?

    > mozna korzystac jak sie wie jak ukryc swoja tozsamosc :p

    Wykazujesz zadziwiający brak logiki - jak chcesz ukrywać swoją
    tożsamość, skoro masz 'wyklikanych' prawdziwych znajomych?
    Takie informacje zdradzają ciebie na setki kilometrów.
    By naprawdę być anonimowym to musiałbyś nie mieć znajomych
    (ciekawe po co w tedy fb, czy inne podobne), a i tak zostawiasz
    ślad poszukiwać, przeglądań itd. Nawet gdybyś był samotnym anonimem:>