  • Data: 2012-11-22 17:18:26
    Temat: Re: krzyżówka- kto pojedzie pierwszy
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-11-22 17:08, J.F pisze:

    > Smiem twierdzic ze dziura jest.

    Litości - jaka znowu dziura w przepisach?

    > Jeden przepis jednemu pojazdowi nakazuje
    > ustapic pierwszenstwa nadjezdzajacym z prawej strony, drugi przepis
    > nakazuje drugiemu pojazdowi ustapic pierwszenstwa jadacym po drodze poza
    > strefa. I ktory przepis wazniejszy ?

    No który? To nie boli. Wyjeżdżający ze strefy musi ustąpić *wszystkim*,
    ponieważ włącza się do ruchu. No, ale oznakowanie sugeruje, że
    jest na drodze podporządkowanej, podobnie jak B. W tym momencie
    jak najbardziej A ma pierwszeństwo przed B i tyle. Jedynie co
    możesz zarzuć (tylko nie wiem komu), że oznakowanie jest trochę
    mylące, jeżeli faktycznie jest tam "strefa", a tego nie widać.
    Widać za to "stop" + "ustąp".

    > Sugerujesz ze intencja ustawodawcy bylo konczenie strefy minimum 5
    > metrow od obszaru skrzyzowania ?

    A może 5,2?