  • Data: 2012-11-21 18:09:12
    Temat: Re: krzyżówka- kto pojedzie pierwszy
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 21 Nov 2012 17:54:00 +0100, Michoo <m...@v...pl> wrote:

    >To raczej oznacza, że ja byłem na drodze z pierwszeństwem kiedy on na
    >nią wjeżdżał. Więc tak.

    IMHO mylisz się.
    To inna sytuacja, IMHO analogiczna: skrzyżowanie, droga z
    pierwszeństwem "w poprzek" pusta. Widoczność doskonała.

    Ty nadjeżdżasz drogą podporządkowaną z zamiarem skrętu w lewo w drogę
    z pierwszeństwem.
    Z przeciwka (także drogą podporządkowaną) nadjeżdża inny pojazd z
    zamiarem przejechania na wprost.
    Czy uważasz, że jeśli zdążysz skręcić (wg Twojej teorii: znajdziesz
    się na drodze z pierwszeństwem) i drugi pojazd uderzy w prawy bok
    Twojego pojazdu, to on będzie winien kolizji, bo już "zyskałeś
    pierwszeństwo"?

    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski