  • Data: 2009-06-04 06:15:43
    Temat: Re: krotka pilka - dwa pytania (do canonowcow)
    Od: Radek D <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ja też dość często zgrywam fotki z tego samego dnia z dwóch
    różnych aparatów. Zgrywam przez czytnik - każdy do innego
    katalogu, a później dodaję datę na początku i nazwę aparatu na końcu.
    Wygląda to tak "20090604_1234_40D" i później odpowiednio fotki do
    katalogu 2009_06_04_40D. Dzięki dodani nazwy aparatu na końcu
    nawet gdy fotki z tego samego dnia, z różnych aparatów znajdą się w tym
    samym folderze to nie grozi mi pokrywanie się numerów zdjęć.