  • Data: 2012-08-14 21:11:40
    Temat: Re: kotwa zabezpieczająca
    Od: "?(?.?)? ? ???" <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-08-14 20:58, Michał Pysz pisze:
    > Ja się w międzyczasie zastanawiam czy nie użyć jakiejś grubej rurki
    > stalowej. Do rurki włożyłbym stalowe linki i zalał betonem.
    >
    > Trudno będzie takie coś przeciąć.

    Ja już pisałem - amator odpuści, choćby ta kotwa była z cienkiej rurki
    wypełnionej plasteliną. Profesjonalista przylezie z termitem i Ci to
    przepali na wylot razem z betonem, więc myśl o przygotowanym i
    zdeterminowanym amatorze. O czymś na tyle mocnym, czego nie przetnie w
    kwadrans bez robienia wielkiego hałasu. I starczy.
    Rurki łatwo nie zakotwiczysz, chyba że poprzewiercasz w poprzek i
    powkręcasz jakieś śruby (co by niepotrzebnie zajęło trochę czasu). Pręt
    zbrojeniowy wydaje się być lepszym rozwiązaniem (końce można opleść
    drutem, żeby mocniej siedziało, no i wdzięczniejszy do pomalowania,
    jeśli zechcesz mieć np. pod kolor lakieru). ;)

    --