  • Data: 2012-08-15 00:05:29
    Temat: Re: kotwa zabezpieczająca
    Od: Michał Pysz <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A nie bedzie prosciej, szybciej i skuteczniej po prostu wykupic AC
    > jak sprzet wartosciowy?

    To zależy. W tym momencie myślę o zabezpieczeniu skutera (Honda PCX) i
    pewnie AC tu by się sprawdziło. Skuter popularny więc można łatwo odkupić.

    Ale myśl o porządnej kotwie mam po tym zdarzeniu:
    http://m.pysz.org/rowery/

    A tu już tak prosto nie mam, po pierwsze na rowery AC nikt nie da a po
    drugie ciężko odkupić to co się chce (jak sprzęt był dobierany pod
    specyficzne wymagania i zastosowania).

    Gdybym odrazu kupił porządną kotwę a nie oszczędzał to na 90% rowery bym
    nadal miał.
    Ale chwilowo się martwię o skuter (bo on mi pozostał).

    mp.