  • Data: 2012-08-14 21:41:52
    Temat: Re: kotwa zabezpieczająca
    Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 14 Aug 2012 21:03:46 +0200, AZ <a...@g...com> wrote:

    [...]
    > A nie bedzie prosciej, szybciej i skuteczniej po prostu wykupic AC
    > jak sprzet wartosciowy?

    Mój brat miał AC. Teraz ma kasę, ale od paru miesięcy nie ma
    motocykla i jakbym ja nie miał dwóch, to by nie miał na czym
    jeździć przez całe lato. AC jest fajne, ale lepiej jednak mieć
    motocykl nieukradziony.

    PS. Pomysł z prętem zbrojeniowym niezły, tylko gdzie kupić pręt
    zbrojeniowy na sztuki i to wygięty o 180 stopni? Na allegro
    nie ma ;-)

    --
    Leszek 'Leslie' Karlik
    ST995i i NTV650