  • Data: 2009-05-08 08:35:04
    Temat: Re: koszt lakierowania nakeda?
    Od: "BartekGSXF" <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jarecki [KenLee]" <r...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:gu0onj$alb$1@mx1.internetia.pl...
    > *** Nie chcialbym. Za to irytuje mnie jesli wlasciciel pieknej restauracji
    > bedzie uparcie twierdzil, ze w malej knajpce nie da sie DOBRZE i TANIO
    > zjesc. Tylko tyle.
    Alez oczywiscie, ze sie da. Problem jest tylko taki, ze nie rozmawiamy o
    budkach z kebebami.
    Z innej beczki. Pracuje w jednej z wiekszych firm oferujacych uslugi
    medyczne. I czasami zdarza sie, ze przegrywamy przetargi z powodu, ze inny
    oferent sprzedaje usluge za duzo mniejsze pieniadze. A ja wiem, ze nie da
    sie taniej czasami, zeby bylo dobrze. Musisz robic kalibracje aparatow,
    kontrole, wymieniac odczynniki itp. Jesli chcesz zeby bylo dobrze. Bo tanio
    to np mozesz sobie wydrukowac wynik z Worda wziety z kosmosu.

    > Swoje zdanie opieram rowniez na polakierowaniu wlasnorecznie kilku
    > wlasnych motocykli i wczesniejszym doswiadczeniu modelarza. Zaznaczam ze
    > jest to bardzo skromny dorobek i nie stawalbym z Toba w zawody co do
    > jakosci, ale wystarczyl, zeby dwukrotnie poprawiac po PROFESJONALNYCH
    > warsztatach lakierniczych i uzyskac znacznie lepszy efekt koncowy w
    > warunkach garazowych za niewielkie pieniadze i przy rozsadnym nakladzie
    > pracy.
    Wydaja mi sie, ze inaczej odbieramy slowo "profesjonalnie". W moim odczuciu
    to tak zeby nie trzeba bylo poprawiac.
    A Ty chyba mylisz zaklady oferujace profesjonalne naprawy z
    pseudoprofesjonalnymi :)
    I dlatego rozumiem Mavericka, jego prace trzeba wycenic powyzej "sredniej"
    bo sie na tym zna.
    Natomiast prace takiego grzyba to moze wykonac srednio rozwinieta malpa.

    --
    Bartek
    i rozbity czajnik 6