  • Data: 2009-05-08 08:36:11
    Temat: Re: koszt lakierowania nakeda?
    Od: "maverik" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jarecki [KenLee]" <r...@o...pl> napisał w wiadomości

    > W calej tej dyskusji dla mnie kluczowym zagadnieniem jest, czy da sie
    > uzyskac DOBRY produkt za ta cene, czy nie. I ja twierdze podobnie jak
    > Zonda, ze sie da.

    z jako taka reszta się zgadzam, wszystko fajnie, tylko teraz powiedz mi
    jedną rzecz, jeśli się da, to czemu człowiek zajmujący się jakimś
    specjalistycznym zawodem, ma utrzymywać siebie i przykładowo rodzinę za 200
    zł tygodniowo, bo przecież da się za tyle polakierować, i to jest kolejny
    argument na naszą polską rzeczywistość, dojebać każdemu kto ma więcej,
    wybacz, ale już nie mam siły do tej dyskusji ;-)