  • Data: 2009-05-08 08:19:12
    Temat: Re: koszt lakierowania nakeda?
    Od: "Jarecki [KenLee]" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik "Jacot" napisal

    > Wisz, ogolem to na pewno masz racje ale jesli wyjsc od podstaw, czyli
    > jakosci wykonania w wartosci bezwzglednej to niczego nie uzasadnia;)
    > Dawno temu jakosc niemieckich fabrycznych powlok lakierniczych byla
    > legendarna (no moze bylo cos w tym z legendy ale byla;)

    *** To prawda, ale uwierz mi- 95% klienteli nie oczekuje produktu
    legendarnego i nie chce za jego legendarnosc placic, szczegolnie jezeli tak
    naprawde, na niefachowe oko, nie widac roznicy. Kiedys handlowalem czaszami
    anten satelitarnych i wydawalo mi sie ze skoro hurtownicy kupuja w 95%
    czasze stalowe, ktore zaczynaja rdzewiec po kilku latach, to jest to
    sztuczne wmuszanie gorszego produktu w odbiorce. Potem zaczalem obslugiwac
    tez okazjonalnie klientow indywidualnych i za kazdym razem probowalem im
    oferowac czasze aluminiowe tej samej srednicy- praktycznie rzecz biorac
    wieczne pod wzgledem trwalosci. Roznica w cenie 50 PLN. I z udalo mi sie
    przekonac do aluminium tylko te 5% kupujacych.

    > No i niczego nie umniejszajac garazowcom, sa rzeczy ktore mozna zrobic
    > z doskonalym skutkiem dysponujac tylko wiedza (choc niekoniecznie
    > papierowymi fakultetami) i minimum narzedzi ale sa takie, do ktorych
    > "trza miec sprzet";)

    *** I znow sie zgadzam, ale w tym watku mowa konkretnie o polakierowaniu
    nakeda (najczesciej jeden kolor, minimum naklejek, niewielkie powierzchnie),
    a to nie zaden "swider z bakiem". I nie teoretyzuje, bo robilem to.
    Pozdr
    Jarecki [KenLee] Mecha-Orange EXC 400