    From: "Ghost" <g...@e...com>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika,pl.sci.matematyka
    Subject: Re: kostka Rubika
    Date: Sat, 13 Feb 2016 20:41:29 +0100

    dyskusyjnych:16n82xcp23n8r.1lbxl559jrm07$.dlg@40tude
    .net...

    Dnia Fri, 12 Feb 2016 20:13:44 +0100, t-1 napisał(a):

    >Nie liczy - mozg jest bardzo dobry w znajdowaniu regul do analizy.
    >6 lat zabawy z kostka i masz rezultat.

    Znacznie mniej czasu potrzeba na wykombinowanie skutecznego algorytmu
    układania, ale samą "zabawą" mózg miałby naprawdę bardzo ciężko. Trzeba po
    prostu użyć odpowiedniego aparatu matematycznego (grupy itp.). Jak jesteś
    ciekawy to szczegóły np. tu:

    http://allegro.pl/ksiazki-i-komiksy?id=7&order=m&str
    ing=magiczna+kostka&bmatch=base-relevance-cul-1-3-02
    09