  • 11. Data: 2013-11-07 18:26:02
    Temat: Re: korupcja w wordach
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2013-11-07 13:19, sqlwiel pisze:

    > A po co w ogóle jest PJ?
    > Dlaczego nie można ustawić "w prawie" zasady "Umiesz - jeździsz. Wdupisz
    > - ponosisz konsekwencje". W końcu konsekwencje spowodowania wypadku nie
    > powinny zależeć od posiadania (lub nie) jakiegoś papierka, a wyłącznie
    > od stopnia niedostosowania się do PORD lub nieprzewidywania okoliczności
    > ruchu.

    Pacz Pan. Każdy gada jak normalny myślący człowiek tylko przy urnie
    wyborczej dostają jakiegoś amoku. :-)

  • 12. Data: 2013-11-07 19:31:49
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "sqlwiel" <"nick"@googlepoczta.com> wrote in message
> [...]
    > To PJ to tylko listek figowy "patrzcie państwo, jakiego mamy dobrego ministra,
    > który zadbał, żeby bez sprawdzenia umiejętności nie było wolno kierować
    > pojazdem".
    > No i oczywiście PJ jest potrzebne, aby uzasadnić funkcjonowanie i opłacanie
    > tysięcy urzędników, którzy w innym wypadku musieli by wziąć się do jakiejś
    > (daj Boże konstruktywnej) roboty, choćby mieszania zaprawy.
    > A wymachiwać piłą spalinową bez uprawnień - WOLNO! Bo na tym rząd nie
    > zgarnąłby tyle kasy. Nie ma tylu chętnych do używania piły spalinowej.

    poniekad, niestety wypuszczenie wszystkich jak leci skonczylo by sie zapewne
    paralizem wiekszych miast, a po drugie jednak sporo krajow prawko ma i
    nawzajem je respektuja - konwencja wiedenska

    http://www.youtube.com/watch?v=xGfLNqjh4j0

    ja tam jestem za podejsciem zachodnim czyli learning permit - po
    zdaniu teorii kursant moze jezdzic z dowolnym doswiadczonym kierowca
    do oporu, nie wolno mu sie tylko pojawic na autostradzie

    --
    http://db.org.pl/

  • 13. Data: 2013-11-07 20:19:36
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

> [...]
    > zdaniu teorii kursant moze jezdzic z dowolnym doswiadczonym kierowca
    > do oporu, nie wolno mu sie tylko pojawic na autostradzie

    Chłopie, tego się powinno uczyć w podstawówce !!!

  • 14. Data: 2013-11-07 21:33:51
    Od: Marcin Jan <t...@g...pl>

    W dniu 2013-11-07 17:44, WOJO pisze:
    > To teraz proszę jeszcze sobie uświadomić, że po zdaniu PAŃSTWOWEGO
    > egzaminu na kat. C,D lub C/D+E nie masz uprawnień do prowadzenia tych
    > pojazdów, bo...
    > musisz zapłacić kolejny haracz w postaci Kwalifikacji Wstępnej. To jest
    > chore.
    > Pozdrawiam.
    > WOJO

    nawet jakbyś chciał sobie prywatną ciężarówką śmigać na wakacje?
    Czy kwalifikacje dotyczą przewożenia zarobkowego?
    Pozdrawiam
    marcin jan

  • 15. Data: 2013-11-07 21:35:17
    Od: Marcin Jan <t...@g...pl>

    W dniu 2013-11-06 15:18, sqlwiel pisze:
    > Ku uwadze tych, którzy twierdzą, że "teraz, to takie przypadki nie mają
    > szans zaistnieć".
    >
    > http://moto.wp.pl/kat,55194,title,24-osoby-zatrzyman
    e-ws-korupcji-przy-egzaminach-na-prawo-jazdy,wid,161
    46233,wiadomosc.html?ticaid=1119e0&_ticrsn=3

> [...]
    > postawiła im zarzuty związane z wręczaniem łapówek przy zdawaniu
    > egzaminów praktycznych na prawo jazdy w Wojewódzkim Ośrodku Ruchu
    > Drogowego w Lublinie.
    >
    > Wśród zatrzymanych są trzej właściciele ośrodków szkolenia kierowców z
    > Opola Lubelskiego, Kraśnika i Lublina, dwaj egzaminatorzy i pracownik
    > WORD w Lublinie "
    >
    > A Wy sobie nadal pokrzykujcie, że limit prędkości, taki sam dla
    > zawodowego "przedstawiciela handlowego", który robi 10kkm/mies i
    > blondynki, która właśnie dostała PJ za robienie laski egzaminatorowi -

    Jak pisał mój guru motoryzacyjny
    "95% wypadków powodują osoby które zdały egzamin państwowy więc prawko
    jest nie potrzebna" :)

  • 16. Data: 2013-11-07 21:49:57
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-11-07 21:33, Marcin Jan pisze:

    > nawet jakbyś chciał sobie prywatną ciężarówką śmigać na wakacje?
    > Czy kwalifikacje dotyczą przewożenia zarobkowego?

    Kwalifikacje dotyczą zawodowego przewożenia osób i rzeczy.

    Poszukałem dla ułatwienia czegoś w necie:
    http://www.kwalifikacja-wstepna.pl/kwalifikacja_wste
    pna.php

  • 17. Data: 2013-11-07 22:10:17
    Od: "4cx1000" <s...@p...pl>

    Użytkownik "z" <...@...pl> napisał w wiadomości
    > Pacz Pan. Każdy gada jak normalny myślący człowiek tylko przy urnie
    > wyborczej dostają jakiegoś amoku. :-)

    Lubię to!

  • 18. Data: 2013-11-08 02:41:11
    Od: k...@g...com

    W dniu środa, 6 listopada 2013 15:18:34 UTC+1 użytkownik sqlwiel napisał:
> [...]
    >
    > zawodowego "przedstawiciela handlowego", który robi 10kkm/mies i
    >
    > blondynki, która właśnie dostała PJ za robienie laski egzaminatorowi -

    jaka korupcja. Korupcja to jak ludzie królika coś wezmą. tam były zwykle łapówki.

  • 19. Data: 2013-11-08 23:23:26
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 2013-11-07 19:31, m4rkiz pisze:

    > nie wolno mu sie tylko pojawic na autostradzie

    To tak jakby osobom w wieku 18-21 lat pozwolić nabywać alkohol, ale
    tylko do 30%. Hipokryzja, sztuczne ograniczenie.

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 20. Data: 2013-11-08 23:31:22
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 2013-11-07 21:49, Artur Maśląg pisze:

    > Poszukałem dla ułatwienia czegoś w necie:
    > http://www.kwalifikacja-wstepna.pl/kwalifikacja_wste
    pna.php

    "Weź mnie nie rozmieszaj :) Spróbuj to lepiej zweryfikować."

    Pozdr,