eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodykorupcja w wordachRe: korupcja w wordach
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!news.glorb.com!news-out.readnews.com!news-x
    xxfer.readnews.com!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrad
    a.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada
    .pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Thu, 14 Nov 2013 09:51:34 +0100
    From: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.0; rv:12.0) Gecko/20120428 Thunderbird/12.0.1
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: korupcja w wordach
    References: <527a4fbb$0$2286$65785112@news.neostrada.pl>
    <527a60b8$0$2140$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@b...poznan.pl>
    <l5fn4t$gt9$1@usenet.news.interia.pl>
    <527b8537$0$2164$65785112@news.neostrada.pl>
    <527bcd2e$0$2188$65785112@news.neostrada.pl>
    <l61vke$2jr$1@news2.ipartners.pl>
    In-Reply-To: <l61vke$2jr$1@news2.ipartners.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Antivirus: avast! (VPS 131113-2, 2013-11-13), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Lines: 36
    Message-ID: <52848f19$0$2298$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: ratnet.pl
    X-Trace: 1384419097 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 2298 83.238.170.2:52217
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2510758
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2013-11-14 08:54, Jakub Witkowski pisze:
    > W dniu 2013-11-07 18:26, z pisze:
    >> W dniu 2013-11-07 13:19, sqlwiel pisze:
    >>
    >>> A po co w ogóle jest PJ?
    >>> Dlaczego nie można ustawić "w prawie" zasady "Umiesz - jeździsz. Wdupisz
    >>> - ponosisz konsekwencje". W końcu konsekwencje spowodowania wypadku nie
    >>> powinny zależeć od posiadania (lub nie) jakiegoś papierka
    >
    > Można by też ustawić "w prawie" zasadę "Umiesz - latasz. Wdupisz - ponosisz
    > konsekwencje" (oj ponosisz). W końcu konsekwencje spowodowania wypadku
    > lotniczego,
    > na przykład pasażerskim samolotem liniowym, nie powinny zależeć od
    > posiadania
    > (lub nie) licencji pilota, a wyłącznie od stopnia niedostosowania się do
    > Prawa Lotniczego lub nieprzewidywania okoliczności ruchu statków
    > powietrznych,
    >
    > Gdzieś się pomyliłem?
    >

    Nie.
    Zauważ, że ani pionierzy lotnictwa nie mieli licencji pilotów, ani
    pierwsze samoloty nie miały badań technicznych, nie było urzędów
    regulujących - i tylko dzięki temu lotnictwo się rozwinęło.
    Dopiero później wyrosły urzędy jak kiście huby na drzewie. Urzędy tak
    mają - jak tylko zoczą pole do wyrwania kasy, to mnożą się na potęgę.

    A przewozy komercyjne (lotnicze, morskie, czy lądowe) - pasażerowie sami
    powinni znać kwalifikacje (doświadczenie, osiągnięcia czy też dowolny i
    dobrowolny certyfikat dowolnej niezależnej organizacji) i móc wybierać
    pilota z którym polecą.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: