  • Data: 2009-10-14 10:53:53
    Temat: Re: korpusy polprofesjonalne (i realne ceny)
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 12 Oct 2009, StaM wrote:

    > W moim s5 pro mimo nowego firmware bezproblemowo dzialaly
    > tylko wszelkie CF karty do 2GB, z wiekszymi mialem klopot,
    > a probowalem wielu kart.

    Niemożliwe.
    Próbowałem wkładać do Fuji i focić 4GB, 8 GB, 16GB i 32GB.
    A-Data, PQI i King (tak dla porządku - chyba nie ma niższej
    półki, niż ta na której leży King :))
    Wszystkie działają prawidłowo.
    Jedyny "kiks" pojawia się, jeśli sformatować kartę w aparacie:
    kiedyś pisałem, powinno być w archiwum: nie wiem (nie dochodziłem)
    czy to była KM A200 czy Fuji S5 (tylko w tych dwu karta mogła
    być formatowana), ale kartę >4GB sformatował mi zakładając
    partycję 4GB - i np. w Windows nie da się tego ("gołymi
    Windowsami") zmienić.
    Ale wystarczy założyć partycję jakimś programem do formatowania
    i/lub obsługi partycji - i działa bez zarzutu.

    pzdr, Gotfryd