  • Data: 2013-03-30 14:35:39
    Temat: Re: korekta licznika mechaniczno-elektrycznego
    Od: "h.w.d.p." <h...@i...yfd> szukaj wiadomości tego autora

    > A co - zanitowany ? Wiertarka i nitom daje rade :-)

    odpisalem w innej czesci watku.

    > Cos tam kreci tymi tarczkami, jesli do przodu, to impulsator mozna prosto
    > zrobic. A moze zadziala na 50Hz z sieci czy 100Hz z prostownika :-)

    chcialbym aby tam byl zwykly silniczek pradu stalego to bym podlaczyl
    jakies zasilanie kilka woltow i poczekal pare dni nawet.

    niestety silniczka nie da sie wymontowac ani nawet zajrzec na opis.
    tarcza licznika jest zblokowana wskazowka. probowalem wskazowke zdjac
    ale siedzi tak mocno ze prawdopodobnie wyrwal bym ja wraz z oska.

    silniczek ma 4 zlacza, jaka szansa ze to krokowiec? chyba 100%?