  • 21. Data: 2010-10-03 21:06:48
    Temat: Re: konwerter e27 -> r7s?
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    ptoki napisały:

    > A mam takie w rzutniku (tym co kiedys przerobilem na projektor).
    > Tam siedzi 250W na 24V. Ale trwalosc jest chyba 400h czy cos :)

    Taka rzecz mi się teraz przypomniała. Potrzebowałem kiedyś silnej
    żarówki halogenowej. Poszedłem do sklepu fotogreficznego wybrać
    coś odpowiedniego. Padło na żarówę do enerdowskiego projektora.
    Napięcie miała dziwne, chyba 8,5V, ale była jak trzeba. A że były
    tanie, to pomyślałem, że można kupić na zapas. Sprzedawca doradził:
    panie mam tu spakowane po sto sztuk, weź pan całe pudło. Zapłaciłem
    za całość mniej niż za gazetę. Hiperinflacja czasem ma swoje uroki.
    Większość z tego zapasu leży jeszcze gdzieś w garażu.

    --
    Jarek

  • 22. Data: 2010-10-03 21:13:26
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 3 Oct 2010 21:06:48 +0000 (UTC), Jarosław Sokołowski wrote:
> [...]
    >panie mam tu spakowane po sto sztuk, weź pan całe pudło. Zapłaciłem
    >za całość mniej niż za gazetę. Hiperinflacja czasem ma swoje uroki.

    Hiperinflacja z panstwowym handlem.
    Bo inaczej to bylo "zarowka kosztuje 10 marek, po dzisiejszym kursie"
    :-)

    J.

  • 23. Data: 2010-10-03 21:17:11
    Od: Michał Baszyński <m...@g...ze.ta.pl>

    W dniu 2010-10-03 22:27, ptoki pisze:

    > A mam takie w rzutniku (tym co kiedys przerobilem na projektor). Tam
    > siedzi 250W na 24V.
    > Ale trwalosc jest chyba 400h czy cos :)

    tylko 50h..

    --
    Pozdr.
    Michał

  • 24. Data: 2010-10-03 21:43:17
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 03 Oct 2010 23:17:11 +0200, Michał Baszyński wrote:

    >tylko 50h..

    Rozne sa. Sa i takie na 50h, ale to tam gdzie chcemy wysoka sprawnosc.

    J.

  • 25. Data: 2010-10-03 22:08:00
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan J.F napisał:

    > Hiperinflacja z panstwowym handlem.
    > Bo inaczej to bylo "zarowka kosztuje 10 marek, po dzisiejszym kursie"

    Generalnie tak, ale tych enerdowskich projektorów, to nikt nie chciał,
    a może nawet ich już nie było, a żarówki do niczego innego nie pasowały.
    Trzeba było się tego czym prędzej pozbyć.

    --
    Jarek

  • 26. Data: 2010-10-03 22:22:56
    Od: Michał Baszyński <m...@g...ze.ta.pl>

    W dniu 2010-10-03 23:43, J.F. pisze:

    > Rozne sa. Sa i takie na 50h, ale to tam gdzie chcemy wysoka sprawnosc.

    typowa do rzutników (a o takiej chyba mowa..) 250W 24V:
    http://catalog.myosram.com/?~language=EN&~country=CO
    M&it_p=4050300890807

    --
    Pozdr.
    Michał

  • 27. Data: 2010-10-04 00:16:15
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 04 Oct 2010 00:22:56 +0200, Michał Baszyński wrote:

    >typowa do rzutników (a o takiej chyba mowa..) 250W 24V:
    >http://catalog.myosram.com/?~language=EN&~country=C
    OM&it_p=4050300890807

    Ale masz tam tez numerek 64657. Tez 24V, 250W, zywotnosc 300h,
    a swiatla tylko 10% mniej. Albo az 10% :-)

    J.