    From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: konwerter e27 -> r7s?
    Date: Sun, 3 Oct 2010 21:06:48 +0000 (UTC)

    ptoki napisały:

    > A mam takie w rzutniku (tym co kiedys przerobilem na projektor).
    > Tam siedzi 250W na 24V. Ale trwalosc jest chyba 400h czy cos :)

    Taka rzecz mi się teraz przypomniała. Potrzebowałem kiedyś silnej
    żarówki halogenowej. Poszedłem do sklepu fotogreficznego wybrać
    coś odpowiedniego. Padło na żarówę do enerdowskiego projektora.
    Napięcie miała dziwne, chyba 8,5V, ale była jak trzeba. A że były
    tanie, to pomyślałem, że można kupić na zapas. Sprzedawca doradził:
    panie mam tu spakowane po sto sztuk, weź pan całe pudło. Zapłaciłem
    za całość mniej niż za gazetę. Hiperinflacja czasem ma swoje uroki.
    Większość z tego zapasu leży jeszcze gdzieś w garażu.

    --
    Jarek