  • 1. Data: 2013-12-29 02:08:52
    Temat: konwerter HDMI na Video ?
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    Coś takiego mi właśnie potrzebne - chcę podłączyć kamerkę samochodową,
    która ma wyjście HDMI do nawigacji, w której mam wejście Video tylko.
    Jakość wyjściowa video może być adekwatna do monitorka 7", który jest w
    nawigacji, czyli - bez przesady...

    Może widzieliście gdzieś coś takiego ?

  • 2. Data: 2013-12-29 02:27:07
    Temat: Re: konwerter HDMI na Video ?
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    Znalazłem już : http://www.abc-rc.pl/HDMI-AV-HDMI2AV

  • 3. Data: 2013-12-30 13:13:13
    Od: "adamschodowy" <a...@g...pl>

    > Znalazłem już : http://www.abc-rc.pl/HDMI-AV-HDMI2AV

    heh, jak pod 7 calo to nie lepsza kamerka av za 70 od tego konwertera za
    140+kamerki pewnie za kolejne?