  • Data: 2013-05-29 07:31:38
    Temat: Re: kontrola kosztów w Play
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    > Na większość pakietów w play jest jakiś kod do sprawdzania, wystarczy
    > wpisać w szybkie wybieranie w telefonie i tyle.

    kod *101# powie mi ile mam do zapłacenia poza abonamentem
    ja chce wiedzieć ile JESZCZE mam minut do wygadania w ramach abonamentu

    > Druga opcja to rejestracja numeru w play24, tam sam możesz sprawdzać
    > stan pakietu i ewentualnie go aktywować jeśli masz też numer w play to
    > w play24 ustawiasz go jako ten na który mają przychodzić smsy i tyle.
    > Czyli można zrobić tak że masz 2 numery w play24 nawet jak na innym
    > numerze aktywujesz jakiś pakiet (wtedy przychodzi sms z kodem) to i
    > tak przyjdzie na ten numer który jest wpisany jako ten do odbioru.
    > Bardzo wygodne rozwiązanie bo można zdalnie, bez problemu zarządzać
    > kilkoma numerami.

    Rozumiem że mogę z poziomu www zarządząć kontami i sprawdzać stany itd.
    I tak mam zrobione.
    Ale to nie rozwiązuje problemu.

    Pytanie Jak osobą 60+ przy użyciu maksymalnie dwóch klawiszy w najprostszym telefonie
    ma sprawdzić ile minut w ramach abonamentu przegadała lub ma do przegadania.
    Najfajniejsza byłoby jak w prepaidach że po rozmowie przychodzi sms "zostało ci xxx
    zł"