  • Data: 2013-05-30 00:20:30
    Temat: Re: kontrola kosztów w Play
    Od: animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-05-29 12:09, $heikh el $hah pisze:

    > A może mnie ktoś oświecić, jakie to niby pakiety są?
    > Miałem wcześniej abo w Play i nie przypominam sobie.
    > Teraz w Orange mam darmowe w sieci, na jeden stacjonarny, no i minuty z
    > abonamentu. No i jeden kod mi pokazuje wykorzystanie środków (minut, bo
    > MB niestety nie) co do sekundy i oczywiście kwotę przekroczenia.

    Ile masz minut w abonamencie? Bo ja miałam tylko 30 za 39 zł plus
    internet 5 zl, no i tak strasznie się z tym męczyłam.
    Teraz mam dużo minut w Play-u za 29 zł plus stacjonatne za 10 zł
    (gadanie bez ograniczeń). Zostaje mi teraz dużo minut, bo najczęściej
    odwalam rozmowy na stacjonarne (jak ktoś ma).

    --
    animka