  • Data: 2013-05-30 02:34:20
    Temat: Re: kontrola kosztów w Play
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 29 Maj, 07:31, s...@g...com wrote:

    > Pytanie Jak osobą 60+ przy użyciu maksymalnie dwóch klawiszy w najprostszym
    telefonie ma sprawdzić ile minut w ramach abonamentu przegadała lub ma do
    przegadania. Najfajniejsza byłoby jak w prepaidach że po rozmowie przychodzi sms
    "zostało ci xxx zł"

    Najsensowniejsze jest, zebys logowal sie na konto w Play poprzez www
    raz w tygodniu i podawal Mamie stan minut. Nie wymaga to prz logowaniu
    wpisywania sms uwierzytelniajacego - przynajmniej ja nie potrzebowalem
    nigdy do samego podgladu danych i limitow przy internecie Play

    W "starych" nokiach byly liczniki czasu rozmow, ktore mozna bylo co
    miesiac resetowac, dla androida np. nie widze takiej funkcjonalnosci.