  • Data: 2009-07-21 11:16:47
    Temat: Re: konto play fresh ważne rok ! szacun
    Od: Dominik & Co <D...@i...com> szukaj wiadomości tego autora

    Tristan napisał(a):

    > Ale to inna oferta. Nie mówimy o sensowności mBanku, ale o konkretnej
    > ofercie 19gr do wszystkich.

    No to konkretnie oferta 19 gr do wszystkich jest nie dla wszystkich
    (choć na Alledrogo można było sobie starter "nabić drogą kupna").
    Life is brutal.

    > Odpisali, że ,,Na czas dostarczenia karty SIM przez pocztę nie mamy wpływu,
    > jednak brak łączności nie powinien być długi.'' Poza tym, uznałem, że coraz

    No ale napisali wprost, że najpierw wyłączają, a potem wysyłają?

    > Nie próbuj mnie poniżać. To nie jest schorzenie, a efekt psychologiczny.
    > Normalny, zdrowy i naturalny.

    Możesz to nazywać jak chcesz, napisałem jedynie, że nie wypowiadałem
    się ani nie zamierzam wypowiadać- na temat rzeczonego "efektu" (jeśli
    Cię poniża słowo "schorzenie" to przepraszam- ale dla mnie "kurza ślepota"
    czy "ślepota bannerowa" brzmią podobnie, poza tym nie uważam, że choroba
    miałaby poniżać-nb sam noszę okulary), ani na temat jego rozpowszechnienia-
    choć Ty sugerowałeś coś przeciwnego.

    --
    Dominik (& kąpany)
    RP