  • 1. Data: 2012-03-21 09:14:58
    Temat: koniec z wyjazdami po heble do Niemiec!!!!
    Od: "marian co imie ukrywa" <s...@g...pl>

    dlaczego? bo oni sie nie znaja i maja po prostu zle uzywki. tzn nie te co
    powinni miec
    oto czego NIE kupuja niemcy:

    http://moto.pl/MotoPL/56,88389,11382610,Tych_samocho
    dow_nie_kupuja_nawet_Niemcy.html

    patrioci? a moze "ja tylko wykonuje rozkazy" tu : przemyslu?

  • 2. Data: 2012-03-21 10:26:58
    Temat: Re: koniec z wyjazdami po heble do Niemiec!!!!
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "marian co imie ukrywa" napisał w wiadomości
> [...]
    odow_nie_kupuja_nawet_Niemcy.html

    >patrioci? a moze "ja tylko wykonuje rozkazy" tu : przemyslu?

    W tym przypadku patriotyzm jest uzasadniony - wszak robia "najlepsze
    samochody na swiecie".

    Ale jak widac na liste zalapal sie i Mercedes i Opel. Lexus powiedzmy
    nie dziwi - wszak maja do wyboru Mercedesa i BMW, i japonska jakosc
    ich nie przekona, sporo z tych samochodow to od poczatku niszowe byly
    ... jesli cos tu dziwi to C6.
    Wszak Citroen jest tam obecny od lat, musial sprzedawac samochody
    tysiacami, cos sie musialo stac - albo poprzedni nabywcy stwierdzili
    ze "nigdy wiecej cytryny", albo jakis blad marketingowy - cena za
    wysoka ?

    No i podobnie Fiat Bravo.
    Nie wiem jak z Renault czy Hyundai - to jakies nowe modele, musza sie
    jeszcze wypromowac ?

    J.

  • 3. Data: 2012-03-21 11:08:22
    Od: "T." <k...@i...pl>

> [...]
    >
    > No i podobnie Fiat Bravo.
    > Nie wiem jak z Renault czy Hyundai - to jakies nowe modele, musza sie

    Niemcy masowo przerzucają się na Dacie. :-)
    T.

  • 4. Data: 2012-03-21 12:09:52
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2012-03-21 09:14, *marian co imie ukrywa* napisał, a mnie coś
    podkusiło, żeby odpisać:
> [...]
    dow_nie_kupuja_nawet_Niemcy.html

    > patrioci? a moze "ja tylko wykonuje rozkazy" tu : przemyslu?

    Poza Fiatem Bravo i trochę Renault Fluence nic mnie z tej listy nie
    zdziwiło - wszystkie to naprawdę niszowe auta.

    Pozdrawiam - Mirek
    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 5. Data: 2012-03-21 12:19:58
    Od: "Marek P." <m...@g...pl>

    > Poza Fiatem Bravo i trochę Renault Fluence nic mnie z tej listy nie
    > zdziwiło - wszystkie to naprawdę niszowe auta.

    A C6 na całym świecie się kiepsko sprzedaje.

  • 6. Data: 2012-03-21 12:29:56
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "T." napisał w wiadomości
    >Niemcy masowo przerzucają się na Dacie. :-)

    A sa jakies dane o sprzedazy ?

    Bo owszem, dawniej slyszalem jak sie Niemcy smiali - co ten nasz rzad
    wymyslil, jak ktos chce nowego Mercedesa to go 2500euro doplaty nie
    skusi, ale Dacia to potaniala po ten oplacie znaczaco, doslownie az
    glupio nie brac :-)

    Tylko ze doplaty sie skonczyly ..

    T.

  • 7. Data: 2012-03-21 13:40:07
    Od: Laisar <k...@o...pl>

    Chłopaki - zgłupieliście? Komentujecie przecież zdupny artykuł, który
    omawia sprzedaż z dwóch pojedynczych miesięcy - jakie z tego można w
    ogóle wyciągać wnioski???

    (Tzn. oprócz tych o naiwności czytelniczej... d: ).

  • 8. Data: 2012-03-21 20:55:03
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Laisar" napisał w wiadomości
    >Chłopaki - zgłupieliście? Komentujecie przecież zdupny artykuł, który
    >omawia sprzedaż z dwóch pojedynczych miesięcy - jakie z tego można w
    >ogóle wyciągać wnioski???

    Ale co - podejrzewasz ze za dwa miesiace sie sprzedadza tysiacami ?

    >(Tzn. oprócz tych o naiwności czytelniczej... d: )

    No chyba ze powod calkiem inny - fabryka miala urlop i nie dostarczala
    pojazdow.

    Tzn mowimy o tych popularnych, bo kilka tam to faktycznie niszowe.

    J.

  • 9. Data: 2012-03-21 21:14:13
    Od: Laisar <k...@o...pl>

    On 21 Mar, 20:55, "J.F" <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Ale co - podejrzewasz ze za dwa miesiace sie sprzedadza tysiacami ?

    Nie, że dwa miesiące to dupa nie statystka.

    I nie podejrzewam, tylko wiem <;

    > chyba ze powod calkiem inny - fabryka miala
    > urlop i nie dostarczala pojazdow.

    Otóż to - powodów może być pińcet. Ba, jednym z nich nawet
    rzeczywiście niska popularność - tyle że wnioskowanie ze sprzedaży w
    dwóch miesiącach to jest jakiś idiotyzm...

  • 10. Data: 2012-03-21 23:41:52
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 21 Mar 2012 13:14:13 -0700 (PDT), Laisar napisał(a):

> [...]
    > rzeczywiście niska popularność - tyle że wnioskowanie ze sprzedaży w
    > dwóch miesiącach to jest jakiś idiotyzm...

    Ale taki Fiat Bravo to sie powinien sprzedawac pewnie z tysiac miesiecznie.
    I jesli sie nie sprzeda, to to juz nie jest fluktuacja statystyczna.

    Co do C6 to sie mylilem - tego sie ostatnio produkowalo tysiac rocznie, ze
    tez im sie w ogole oplaca to produkowac ?

    J.