  • 1. Data: 2012-01-11 22:34:54
    Temat: koniec pakietu 30zl za 10zl w play
    Od: dizel <x...@x...xx>

    Od dzisiaj nie ma już możliwości aktywacji pakietu 30zl za 10zl we
    wszystkich ofertach play na kartę. Widać że wraz ze spadkiem mtr play
    pogarsza ofertę. W abo słuchawki drogie jak cholera. Można to już
    nazwać chyba W4. Tylko szkoda że według mnie znowu przez parę lat nic
    się nie wydarzy odnośnie walki o klienta jeśli chodzi o naszych opów
    gsm

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2012-01-11 22:39:16
    Temat: Re: koniec pakietu 30zl za 10zl w play
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Wed, 11 Jan 2012 23:34:54 +0100, dizel napisał(a):

> [...]
    > nazwać chyba W4. Tylko szkoda że według mnie znowu przez parę lat nic
    > się nie wydarzy odnośnie walki o klienta jeśli chodzi o naszych opów

    Wcale nie ze spadkiem MTR. I wcale nie od teraz.
    http://nt.interia.pl/telekomunikacja/wiadomosci/news
    /play-nie-chcemy-juz-byc-najtansi,1586417
    spójrz na datę newsa.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Po co uzywac czegos tak topornego jak BT do przesyłania czegokolwiek ?" -

  • 3. Data: 2012-01-11 23:03:36
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Wed, 11 Jan 2012 22:39:16 +0000, Waldek Godel
    <n...@y...org> wrote:

    >Wcale nie ze spadkiem MTR. I wcale nie od teraz.
    >http://nt.interia.pl/telekomunikacja/wiadomosci/new
    s/play-nie-chcemy-juz-byc-najtansi,1586417
    >spójrz na datę newsa.

    Tylko że od stycznia tego roku znowu spadły stawki mtr więc play
    będzie miał mniejsze zyski prawdopodobnie więc co może to tnie, nie
    sądze że na tym pakiecie zarabiali więc go skasowali.
    Najbardziej śmieszy mnie argumentacja rzecznika że to przez nadużycia.

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2012-01-12 11:42:08
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Thu, 12 Jan 2012 00:03:36 +0100, dizel napisał(a):

    > Najbardziej śmieszy mnie argumentacja rzecznika że to przez nadużycia.

    Od tego są rzecznicy, żeby największą bzdurę wytłumaczyć tak, że to dla
    dobra klienta i jaka to firma jest heroiczna i megauczciwa.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Zrozum ze brandzlowanie sie "pseduo funkcjami multitaskingu" dla

  • 5. Data: 2012-01-12 20:18:50
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    W dniu 12.01.2012 12:42, Waldek Godel pisze:

    > Od tego są rzecznicy, żeby największą bzdurę wytłumaczyć tak, że to dla
    > dobra klienta i jaka to firma jest heroiczna i megauczciwa.

    W pierwszym momencie przeczytałem: " Od tego są RZEŹNICY..."

    W takim razie gdzie teraz najtaniej do wszystkich? (prepaid/abo na firmę)
    ToMasz

  • 6. Data: 2012-01-12 20:47:47
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Thu, 12 Jan 2012 21:18:50 +0100, ToMasz <twitek4@.gazeta.pl> wrote:

    >W takim razie gdzie teraz najtaniej do wszystkich? (prepaid/abo na firmę)

    na dzień dzisiejszy mbank 0,19gr, ale 17.01.2012 mają pokazać nową
    ofertę więc już pewnie taka stawka zniknie. W play jeszcze nie jest
    tak źle bo działa pakiet 10pln za 5 pln i 15pln za 10pln i do tego
    30minut za 6pln do wszystkich także łącząc te 3 pakiety troche minut
    wyjdzie