  • 1. Data: 2014-09-09 08:41:57
    Temat: koniec miejsca w dow. rejestracyjnym
    Od: Krzysiek <d...@p...fm>

    pytanie: skończyło się miejsce na pieczątki z badań technicznych i
    wystawiono mi potwierdzenie badania/sprawności pojazdu na osobnej kartce.
    Jak długo można z tym jeździć? jest jakiś limit czasowy? w SKP nie
    potrafili powiedzieć...
    z góry dziękuję za odpowiedź
    pozdrawiam,
    Krzysiek

  • 2. Data: 2014-09-09 08:44:27
    Temat: Re: koniec miejsca w dow. rejestracyjnym
    Od: "tck" <t...@t...Wytnij.net.pl>

    Użytkownik "Krzysiek" <d...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
    > wystawiono mi potwierdzenie badania/sprawności pojazdu na osobnej kartce.
    > Jak długo można z tym jeździć? jest jakiś limit czasowy? w SKP nie

    przez 30 dni nikt sie nie czepi
    pozniej sa juz rozne teorie- ja jezdzilem sporo dluzej

    --
    pozdr

    tck(at)top.net.pl

  • 3. Data: 2014-09-09 10:03:07
    Od: Mateusz <n...@o...pl>

    Moim zdaniem można jeździć do następnego badania, ale wiadomo,
    że i tak trzeba ten nowy dowód wyrobić prędzej czy później.

    M.

  • 4. Data: 2014-09-09 11:51:15
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Mateusz" <n...@o...pl>

    > Moim zdaniem można jeździć do następnego badania, ale wiadomo,
    > że i tak trzeba ten nowy dowód wyrobić prędzej czy później.

    To właśnie wszystko wskazuje, że jeśli trzeba to później a może wcale a nie
    prędzej :-)

  • 5. Data: 2014-09-09 12:45:43
    Od: MichaelData(R) <s...@o...com>

    John Kołalsky wydumał(a) w news:lumjm2$m7s$1@mx1.internetia.pl :
    > Użytkownik "Mateusz" <n...@o...pl>
    > To właśnie wszystko wskazuje, że jeśli trzeba to później a może wcale a
    > nie prędzej :-)

    " Reasumując powyższe należy stwierdzić, iż gdy właściciel w ciągu 1
    miesiąca nie zgłosi właściwemu staroście zmiany stanu faktycznego
    odnoszącego się do ,,daty" kolejnego badania technicznego, istnieje podstawa
    do zatrzymania dowodu rejestracyjnego przez policjanta, lecz nie w związku z
    brakiem badań technicznych, a w związku z faktem, że dane w nim zawarte nie
    odpowiadają stanowi faktycznemu."

    http://isp.policja.pl/isp/aktualnosci/2479,Gdy-brak-
    miejsca-na-wpis-w-dowodzie-rejestracyjnym.html

    --
    Michael________(TM)
    ______/) /\ | /\

  • 6. Data: 2014-09-09 13:36:22
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "MichaelData(R)" <s...@o...com>

> [...]
    >
    > http://isp.policja.pl/isp/aktualnosci/2479,Gdy-brak-
    miejsca-na-wpis-w-dowodzie-rejestracyjnym.html

    To przecież z tym kwitkiem się jeździ a nie z dowodem :-)

    A nieodpowiadanie stanowi faktycznemu to nieprawdziwa informacja a nie dawne
    wpisy np tracimy jakieś uprawnienie, które jest wpisane w dowodzie.

  • 7. Data: 2014-09-09 20:16:53
    Od: MichaelData(R) <s...@o...com>

    John Kołalsky wydumał(a) w news:lumpr4$bbn$1@mx1.internetia.pl :
    > Użytkownik "MichaelData(R)" <s...@o...com>
    miejsca-na-wpis-w-dow
    > To przecież z tym kwitkiem się jeździ a nie z dowodem :-)

    Za brak dowodu jest mandat :) Dowód w końcu musisz okazać.

    > A nieodpowiadanie stanowi faktycznemu to nieprawdziwa informacja a nie
    > dawne wpisy np tracimy jakieś uprawnienie, które jest wpisane w
    > dowodzie.

    Umiesz czytać? Przeczytaj zatem jeszcze raz, za co istnieje podstawa
    zatrzymania dowodu :> Wpis ma być w dowodzie, żeby zgadzał się ze stanem
    faktycznym a nie na kartce.

    --
    Michael________(TM)
    ______/) /\ | /\

  • 8. Data: 2014-09-09 20:38:47
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "MichaelData(R)" <s...@o...com>

    > Za brak dowodu jest mandat :) Dowód w końcu musisz okazać.

    To Ci wydadzą kwitek, że zatrzymali z którym możesz jeździć.

    > Umiesz czytać?

    W odróżnieniu od Ciebie :-)

    > Przeczytaj zatem jeszcze raz, za co istnieje podstawa zatrzymania dowodu
    > :> Wpis ma być w dowodzie, żeby zgadzał się ze stanem faktycznym a nie na
    > kartce.

    W dowodzie nie ma żadnej niezgodności ze stanem faktycznym. Gdyby brakujący
    nowy wpis w starym dowodzie miał być tą niezgodnością to i brak poprzednich
    wpisów w następnym dowodzie byłby.

  • 9. Data: 2014-09-09 20:47:59
    Od: MichaelData(R) <s...@o...com>

    John Kołalsky wydumał(a) w news:lunij6$vun$1@mx1.internetia.pl :
    > Użytkownik "MichaelData(R)" <s...@o...com>
    > To Ci wydadzą kwitek, że zatrzymali z którym możesz jeździć.

    Tak, jak sie policjant uprze to tylko do miejsca zamieszkania :)

    > W odróżnieniu od Ciebie :-)
    > W dowodzie nie ma żadnej niezgodności ze stanem faktycznym.

    Oczywiście że jest. Brak ważnego wpisu w dowodzie jest niezgodnością ze
    stanem faktycznym gdyz pojazd jest dopuszczony do ruchu (na kartce). Kartka
    nie jest dowodem rejestracyjnym.

    Zgodnie bowiem z art. 78 ust. 2 pkt. 2 ustawy Prd, właściciel pojazdu
    zarejestrowanego jest obowiązany w terminie nieprzekraczającym 30 dni,
    zawiadomić starostę o zmianie stanu faktycznego wymagającej zmiany danych
    zamieszczonych w dowodzie rejestracyjnym.

    > Gdyby brakujący nowy wpis w starym dowodzie miał być tą niezgodnością to
    > brak poprzednich wpisów w następnym dowodzie byłby.

    Co maja poprzednie wpisy wspólnego ze stanem faktycznym?
    --
    Michael________(TM)
    ______/) /\ | /\

  • 10. Data: 2014-09-09 22:36:41
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "MichaelData(R)" <s...@o...com>

    > Tak, jak sie policjant uprze to tylko do miejsca zamieszkania :)

    Kwitek, że zabrali a nie że możesz jeździć. W sumie nie wiem co Ci z tego
    kwitka przyjdzie, ale ponoć możesz jeździć póki badanie techniczne nie
    straci ważności. Może że Ci mandatu nie są w stanie wlepić.

    > Oczywiście że jest. Brak ważnego wpisu w dowodzie jest niezgodnością ze
    > stanem faktycznym gdyz pojazd jest dopuszczony do ruchu (na kartce).
    > Kartka nie jest dowodem rejestracyjnym.

    Ale zrozum ... w dowodzie nie ma, że pojazd jest niedopuszczony by mógł być
    niezgodny ze stanem faktycznym. Wszystko wskazuje, że badanie techniczne
    jest niezależne od dowodu ale ma ograniczoną ważność.

> [...]
    > zawiadomić starostę o zmianie stanu faktycznego wymagającej zmiany danych
    > zamieszczonych w dowodzie rejestracyjnym.

    I zawiadamiałeś starostę przy zmianie dowodu ?

    > Co maja poprzednie wpisy wspólnego ze stanem faktycznym?

    To samo co bieżący, dowodzą przeprowadzenia badania na określony okres. Stan
    faktyczny to nie to samo co stan bieżący.