  • 1. Data: 2014-09-08 13:02:24
    Temat: Za 4dni pierwszy wyścig elektrycznej Formuły 1 (Formula E)
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    Tu dane samochodów:
    http://www.fiaformulae.com/en/guide/car.aspx?page=13
    34

    Ciekawe, jak to się rozwinie.

    --
    MN

  • 2. Data: 2014-09-08 13:52:06
    Od: "Axel" <n...@s...mu>

    "Marcin N" wrote in message
    news:540d8cc0$0$2363$65785112@news.neostrada.pl...

    > Ciekawe, jak to się rozwinie.

    Mnie na razie ciekawi, gdzie to obejrzeć na żywo w dobrej jakości w
    dodatku...

    --
    Axel

  • 3. Data: 2014-09-08 16:15:24
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Mon, 8 Sep 2014 13:52:06 +0200, "Axel" <n...@s...mu> wrote:

    >Mnie na razie ciekawi, gdzie to obejrzeć na żywo w dobrej jakości w
    >dodatku...

    Wyścigi suszarek... Szkoda czasu :)

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 4. Data: 2014-09-08 22:11:01
    Od: Czarny Rudy Żyd Chińczyk <...@...c>

    On 08/09/2014 12:02, Marcin N wrote:
    > Tu dane samochodów:
    > http://www.fiaformulae.com/en/guide/car.aspx?page=13
    34

    > Ciekawe, jak to się rozwinie.

    najlepiej w ogole zeby sie nie rozwijalo. juz na obecna f1 nie da sie
    patrzec, a co dopiero kupa w ktorej wszystkei bolidy sa jednakowe, a za
    sterami ci ktorzy na f1 byli za slabi.

  • 5. Data: 2014-09-08 22:31:12
    Od: Tomasz Wójtowicz <s...@s...spam.spam.com>

    W dniu 2014-09-08 13:02, Marcin N pisze:
    > Tu dane samochodów:
    > http://www.fiaformulae.com/en/guide/car.aspx?page=13
    34

    > Ciekawe, jak to się rozwinie.

    A w roli safe-cara będzie Melex :D

  • 6. Data: 2014-09-08 23:18:43
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 08 Sep 2014 22:31:12 +0200, Tomasz Wójtowicz napisał(a):

    > A w roli safe-cara będzie Melex :D

    Prius! ;)

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 7. Data: 2014-09-08 23:22:03
    Od: masti <g...@t...hell>

    Maciek wrote:

    > Prius! ;)

    nie da rady jednego kółka na baterii przejechać :)

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 8. Data: 2014-09-08 23:40:50
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 8 Sep 2014 21:22:03 +0000 (UTC), masti napisał(a):

    > nie da rady jednego kółka na baterii przejechać :)

    Baterie sa nieekologiczne! Nastepna generacja Formuly bedzie zasuwac po
    szynach i z pantografem ;)

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 9. Data: 2014-09-09 10:31:45
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2014-09-08 23:40, Maciek wrote:

    > Baterie sa nieekologiczne! Nastepna generacja Formuly bedzie zasuwac po
    > szynach i z pantografem ;)

    slot racing ;)

    http://www.farroutslotcars.com/_images/tracks/stephe
    n/garagehorseshoe.jpg

    --

    memento lorem ipsum

  • 10. Data: 2014-09-09 18:36:03
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 2014-09-08 22:11, Czarny Rudy Żyd Chińczyk pisze:
    > na obecna f1 nie da sie
    > patrzec,

    Tu się zgadzam

    > a co dopiero kupa w ktorej wszystkei bolidy sa jednakowe, a za
    > sterami ci ktorzy na f1 byli za slabi

    A to akurat może być zaleta - większe różnice umiejętności, większe
    szanse na błędy, większe szanse na ciekawe wyścigi (jednolitość pojazdów
    w niektórych seriach nie przeszkadza).

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański